احتمال معرفی پیکسل ۴ ۵G در هفته آینده – دیجیتال مارک

به‌نظر می‌رسد گوگل مشغول کار روی نسخه‌ی دیگری از پیکسل ۴ است که از ۵G را هم پشتیبانی می‌کند.

گوگل آماده می‌شود هفته‌ی آینده پیکسل ۴، پرچم‌دار جدیدش را رونمایی کند. این گوشی با قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های LTE به بازار عرضه خواهد شد؛ اما پایگاه خبری Nikkei گزارش داده گوگل مشغول کار روی نسخه‌ی دیگری از این گوشی است که به شبکه‌ی ۵G مجهز است. هنوز مشخص نیست این نسخه در رویداد رونمایی پیکسل ۴ معرفی می‌شود یا خیر. همچنین، این پایگاه خبری اعلام کرده است شاید در رویداد پیش رو تصاویری از این محصول گوگل منتشر شود.

گوگل پیکسل 4 / Google Pixel 4

Nikkei در بخش دیگری از گزارش خود اعلام کرد رونمایی این محصول جدید گوگل ممکن است تا بهار سال آینده و هم‌زمان با معرفی محصولی دیگر به‌تعویق بیفتد؛ محصولی که قرار است جانشین پیکسل ۳A باشد.

پایگاه خبری ورج اعلام کرد رونمایی این محصول در رویداد هفته‌ی آینده به‌احتمال بسیار زیاد فقط به انتشار تیزری تبلیغاتی محدود خواهد بود؛ چون فرایند‌ نهایی‌کردن این گوشی هنوز به‌پایان نرسیده است. ورج اعلام کرد پیکسل ۴ با قابلیت پشتیبانی از ۵G هنوز آماده‌ی تولید انبوه و عرضه به بازار نیست.

مقاله‌های مرتبط:

پایگاه خبری ورج در گزارش خود نوشت به‌نظر می‌رسد هدف نهایی گوگل عرضه‌ی محصولی با قابلیت پشتیبانی از ۵G تا سال آینده است. گوگل می‌خواهد این گوشی را قبل از عرضه‌ی آیفون‌های جدید با قابلیت پشتیبانی از ۵G عرضه کند که انتظار می‌رود سپتامبر آینده وارد بازار شود.

سرویس‌های ۵G هنوز در اول راه قرار دارند و کاربران هنوز توجیه مناسبی برای رفتن به‌سمت این سرویس‌ها ندارند؛ اما پیش‌گام‌بودن در ارائه‌ی گوشی‌ پرچم‌داری که از این سرویس پشتیبانی می‌کند، به گوگل کمک خواهد کرد توجه‌ افکار عمومی را به تلفن‌های همراهش جلب کند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه