مدل مک لارن ادیشن وان‌ پلاس ۷ تی پرو فردا رونمایی می‌شود – دیجیتال مارک

وان‌پلاس قصد دارد فردا در رویدادی اختصاصی، علاوه‌بر نسخه‌ی معمولی وان‌پلاس ۷ تی پرو، مدل مک‌لارن ادیشن را معرفی کند.

سال گذشته، مدل مک‌لارن ادیشن وان‌پلاس ۶ تی رونمایی شد که مقدار رم بیشتر و سرعت شارژ سریع‌تری به کاربران ارائه می‌کرد. فردا وان‌پلاس میزبان رویدادی در شهر لندن خواهد بود؛ جایی‌ که احتمالا در آن وان‌پلاس ۷ تی پرو را معرفی می‌کند. با‌این‌حال، پیت لا، مدیرعامل وان‌پلاس، به‌تازگی تیزر جدیدی منتشر کرده است که با استناد به آن، احتمالا باید علاوه‌بر نسخه‌ی معمولی، شاهد نسخه‌ای ویژه‌ی دستگاه یادشده به‌نام مک‌لارن ادیشن باشیم. 

در توییتی که مدیرعامل وان‌پلاس منتشر کرده، جعبه‌ای با پوشش فیبرکربن را مشاهده می‌کنیم که نواری نارنجی‌رنگ از گوشه‌ی آن هویدا است؛ نواری که به‌سبب رنگش اشاره‌ی مستقیمی به مدل مک‌لارن ادیشن می‌کند.

Oneplus mclaren edition

پیش‌تر در وان‌پلاس ۶ تی مک‌لارن ادیشن نیز پوشش کربنی را در زیر شیشه‌ی بدنه شاهد بودیم که دورتادور بدنه‌ را رنگ نارنجی احاطه کرده بود. حال انتظار می‌رود در این نسل نیز با تکرار طراحی یادشده مواجه باشیم.

سال گذشته وان‌پلاس ۶ تی مک‌لارن ادیشن با شارژر ۳۰ واتی و ۱۰ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار شد. انتظار می‌رود مدل جدید این سری از سخت‌افزار قدرتمندتری در مقایسه با مدل قبلی استفاده کند.

سیاست وان‌پلاس درقبال عرضه‌ی نسخه‌ی ویژه از محصولاتش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا به‌شخصه حاضر هستید این مدل‌های ویژه را بخرید؟ دیدگاه خود را در‌ این‌ باره با ما و دیگر کاربران دیجیتال مارک به‌اشتراک بگذارید. 

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه