ال جی گوشی هوشمند تاشدنی خود را در آینده نزدیک رونمایی نمی‌کند – دیجیتال مارک

این روزها، سروصداهای زیادی در مورد گوشی‌های انعطاف‌پذیر به پا شده‌ است. یکی از گزینه‌های محتمل عرضه‌ی این نوع گوشی، از این میدان اعلام خروج کرده‌ است.

احتمالا در ماه جاری میلادی با اولین موج عرضه‌ی گوشی‌های انعطاف‌پذیر، با پیش‌گامی سامسونگ،‌ هواوی و شیائومی روبه‌رو خواهیم بود. اما ال‌جی، یکی از شرکت‌هایی که پیش‌بینی می‌شد با این موج همراه شود، از رقابت اعلام خروج کرده‌ است.

ال‌جی، شرکتی است که اولین تلویزیون‌های رول‌شدنی را تولید کرده‌ است؛ اما، در کمال تعجب به خبرنگاران اعلام کرد که برای رونمایی از گوشی تاشدنی خیلی زود است.

تلویزیون رول شدنی ال جی

Brian Kwon، مدیر بخش موبایل و تلویزیون ال‌جی در کنفرانسی که در شهر سئول برگزار شد، اظهار کرد:

اخیرا ال‌جی، تلویزیون‌های رول‌شدنی را آماده‌ی رونمایی کرده است. این تلویزیون‌ها یک گام فراتر از تکنولوژی وسایل الکترونیکی انعطاف‌پذیر هستند. ما قبلا  عنوان کرده‌ بودیم که همزمان با رونمایی از تکنولوژی ۵G، گوشی تاشدنی خود را نیز عرضه می‌کنیم؛ اما تصمیم بر آن شد که فعلا این نوع گوشی را تولید نکنیم. تقاضای بازار برای این گوشی‌های هوشمند حدود یک میلیون دستگاه تخمین زده می‌شود. مسئله‌ی اصلی ال‌جی، آن است که مجددا جایگاه خود را در بازار فروش تلفن‌های همراه هوشمند به دست آورد. به همین دلیل، برای ال‌جی زود است که گوشی‌های انعطاف‌پذیر عرضه کند. اما، لازم است اشاره کنم که ما از لحاظ توان تولیدی، کاملا آماده‌ایم تا در صورت مثبت بودن واکنش بازار به چنین دستگاه‌هایی، به‌سرعت وارد بازار رقابتی گوشی‌های تاشدنی شویم.

مقاله‌های مرتبط:

از سخنان این مدیر ارشد ال‌جی می‌توان برداشت کرد که ال‌جی از نظر فناوری، به گوشی‌های تاشدنی دست یافته و منتظر است تا واکنش بازار نسبت به این گوشی‌ها را ببیند و سپس در صورت صلاحدید وارد این بازار شود.

دستگاه‌های خم‌شدنی هنوز راه زیادی برای پیمودن و وارد شدن به زندگی روزمره‌ی ما در پیش دارند. همچنین، هنوز میزان مفید بودن استفاده از آن‌ها روشن نشده است. ال‌جی، در سال‌های اخیر، پتنت‌های در حوزه‌ی ابزارهای تاشدنی ثبت کرده است؛ اما، فعلا قصد دارد بر بازار تلفن‌های همراه معمولی‌اش تمرکز کند تا مشتری‌های خود را از دست ندهد.

ال‌جی، به‌زودی در کنفرانس جهانی موبایل (MWC)، در شهر بارسلون، از دو پرچم‌دار جدید خود یعنی V50 ThinQ و G8 ThinQ که مجهز به تکنولوژی ۵G خواهند بود، رونمایی می‌کند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه