اپل احتمالا امسال هفت مک بوک جدید معرفی خواهد کرد

اپل هفت مک‌بوک جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرد. این موضوع از عرضه‌ی محصولات جدید کوپرتینویی‌ها در بازارهای مختلف خبر می‌دهد. 

کوپرتینویی‌ها هفت مک‌بوک جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده‌اند و وب‌سایت MacRumors فهرستی از مدل‌های ثبت‌شده را منتشر کرده است. در فهرست منتشرشده، نام این مدل‌ها به‌چشم می‌خورد: A2141، A2147، A2158، A2159، A2179، A2182 و A2251. ثبت‌شدن در کمیسیون اقتصادی اوراسیا، از الزامات قانونی برای دستگاه‌هایی محسوب می‌شود که قرار است در بازاهایی همچون روسیه و سایر کشورهای منطقه عرضه شوند.

مک بوک پرو ۱۳ ۲۰۱۸ / Macbook Pro 13 2018

مقاله‌های مرتبط:

پیش‌از‌این نیز با استفاده از اسناد ثبت‌شده در همین کمیسیون، معرفی دستگا‌ه‌های آیفون، آیپد، آیپد پرو، اپل واچ، سیستم‌عامل مک و ایرپاد به‌درستی پیش‌بینی شده بود. براساس اعلام MacRumors، تمامی مستندات ثبت‌شده مروبط به مک‌بوک است؛ چراکه در مرکز داده‌ی کمیسیون اقتصادی اوراسیا درباره‌ی کامپیوترهای قابل‌حمل صحبت شده است. 

اپل در جریان رویداد WWDC سال جاری،  را معرفی کرد. کامپیوترهای ۱۳ و ۱۵ اینچی اپل از پردازند‌ه‌های قدرتمند و سریع نسل هشتم و نهم اینتل بهره می‌برند که یکی از آن‌ها هشت‌هسته‌ای است. شایان ذکر است اوایل خرداد گفته شد عرضه می‌شود. 

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپجعبه گشایی لپ تاپجعبه گشایی موبایلدیجیتال مارکفروش موبایللنوونقد و بررسی لپ تاپنقد و بررسی موبایل
admin
ارسال دیدگاه