بررسی ویدیویی آیفون XS Max اپل در دیجیتال مارک

آیفون XS Max با نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED و پردازنده A12 Bionic، لقب بزرگ‌ترین، قدرتمندترین و سنگین‌ترین گوشی هوشمند اپل را دارد. 

اپل در جریان عبور از طراحی قدیمی به‌سوی طراحی مدرنیته، نسل جدید آیفون X‌ را در دو نسخه‌ی ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با نام‌های آیفون XS و آیفون XS Max معرفی کرد. این بار با پسوند Max آمده است که جای خالی گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ و طراحی جدید را در سبد خانواده اپل پر کند. افزایش اندازه صفحه‌نمایش، تنها عامل متمایزکننده‌ی آیفون ۱۰ اس مکس از آیفون ۱۰ اس است. 

مقاله‌های مرتبط:

آیفون XS Max با نمایشگر وسیع ۶.۵ اینچی خود، بزرگ‌ترین گوشی هوشمند اپل محسوب می‌شود؛ از همین رو کوپرتینونشین‌ها با کنار گذاشتن پسوند «پلاس»، واژه‌ی «مکس» را به انتهای نام این مدل اضافه کرده‌اند تا بیش از پیش بر ابعاد نمایشگر آن تأکید کنند؛ البته صرف‌نظر از بزرگی پنل، آیفون ۱۰ اس مکس با ابعاد ۷.۷ × ۷۷.۴ × ۱۵۷.۵ میلی‌متری، به‌صورت جزئی پهنا و ارتفاع کمتری نسبت به آیفون ۸ پلاس ۵.۵ اینچی دارد و تنها ۰.۲ میلی‌متر از آن ضخیم‌تر است. محل کلیدهای سخت‌افزاری و ابعاد آن‌ها، ساختار بدنه، بریدگی نمایشگر و نوارهای آنتن آیفون XS Max، تفاوتی با برادر کوچک‌ترش ندارد. پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی آیفون ۱۰، آنچه کماکان در نسل جدید این گوشی هوشمند نیز خودنمایی می‌کند، صفحه‌نمایش تمام‌صفحه با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک و بریدگی بحث‌برانگیزی محسوب می‌شود که در لبه‌ی بالای نمایشگر برای جای دادن دوربین سلفی در کنار ماژول‌ Face ID ایجاد شده است.

بررسی ویدیویی از آيفون XS Max را همراه دیجیتال مارک باشید تا با این دستگاه بزرگ بیشتر آشنا شوید. گوشی هوشمند آیفون XS Max توسط فروشگاه اینترنتی اپل ان‌آی‌سی (Apple NIC) برای بررسی در اختیار دیجیتال مارک قرار گرفته است. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت خرید آیفون Xs Max در فروشگاه اینترنتی اپل اِن آی سی به سایت آن مراجعه کنید.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV (بزودی)

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : جعبه گشایی موبایلدیجیتال مارک برترین فروشگاه اینترنتیسامسنوگفروش موبایللنوونقد و بررسی موبایل
admin
ارسال دیدگاه