جزئیات لپ تاپ های HP با پردازنده ی AMD رایزن و وگا فاش شد

جزئیاتی از لپ‌تاپ‌های HP با پردازنده‌ی AMD رایزن و گرافیک تعبیه‌شده وگا به بیرون درز کرده‌است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک HP از این محصولات رونمایی کند.

مقاله‌های مرتبط:

تعداد ۶۸ مدل لپ‌تاپ HP که از پردازنده‌ی AMD سری رایزن با گرافیک تعبیه شده‌ی وگا استفاده می‌کنند، در آخرین بروزرسانی صفحات اینترنتی پشتیبانی سایت HP مشاهده شده است. چندی پیش نیز دل از لپ‌تاپ‌های خود با این سری پردازنده‌ها رونمایی کرد. با اینکه شرکت اچ‌پی به صورت رسمی این رونمایی را انجام نداده است ولی این کار بلافاصله بعد از رونمایی دل از لپ‌تاپ‌های خود، جای بسی تعجب دارد.

اگرچه تمامی مشخصات این ۶۸ محصول با یکدیگر متفاوت است، اما تمامی آن‌ها در سه مدل اچ‌پی الایت‌بوک ۷۳۵ جی۵، ۷۴۵ جی۵ و ۷۵۵ جی۵ تقسیم بندی می‌شوند. با اینکه جزئیات این محصولات در دسترس نیست، اما شماره‌ی مدل هر محصول نوع پردازنده، مقدار حافظه رم و ظرفیت حافظه اس‌اس‌دی را مشخص می‌کند.

الایت‌بوک‌های سری ۷۳۵ جی۵ با مانیتور ۱۳ اینچی عرضه خواهند شد. استفاده از پردازنده‌های ای‌ام‌دی رایزن R۷-۲۷۰۰U و R۵-۲۵۰۰U و R۳-۲۲۰۰U با گرافیک وگا تعبیه‌شده در پردازنده، مقدار حافظه رم ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایت و اس‌اس‌دی با ظرفیت ۱۲۰، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت از دیگر ویژگی‌های این سری است.

الایت‌بوک‌های سری ۷۴۵ جی۵ با مانتیور ۱۴ اینچ عرضه خواهند شد. مشخصات این سری مانند سری ۷۳۵ است، با این تفاوت که حداقل مقدار اس‎اس‌دی ۱۲۸ گیگابایت است.

الایت‌بوک‌های سری ۷۵۵ جی۵ با مانیتور ۱۵ اینچ عرضه شده و باقی مشخصات مانند سری ۷۳۵ بوده و تنها تفاوت آن‌ها حداقل مقدار اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایت است.

مشخصاتHP EliteBook 735 G5HP EliteBook 745 G5HP EliteBook 755 G5
پردازنده

AMD Ryzen 3-2300U

AMD Ryzen 5-2500U

AMD Ryzen 7-2700U

AMD Ryzen 3-2300U

AMD Ryzen 5-2500U

AMD Ryzen 7-2700U

AMD Ryzen 3-2300U

AMD Ryzen 5-2500U

AMD Ryzen 7-2700U

حافظه رم

۴GB, 8GB, 16GB DDR4

۴GB, 8GB, 16GB DDR4۴GB, 8GB, 16GB DDR4
حافظه اس‌ای‌دی

۱۲۰GB, 256GB, 512GB

۱۲۸GB, 256GB, 512GB
۲۵۶GB, 512GB

جزئیات لپ‌تاپ‌های اچ‌پی با پرازنده AMD

با اینکه اچ‌پی به صورت رسمی از این محصولات رونمایی نکرده است، اما اضافه شدن آن‌ها در لیست محصولات شامل پشتیابی این شرکت گویای این مطلب است که باید منتظر رونمایی از الایت‌بوک‌های ۷۳۵ جی۵، ۷۴۵ جی۵ و ۷۵۵ جی۵ در آینده‌ای نزدیک باشیم. جزئیات قیمتی، نوع سخت افزار و زمان عرضه این محصولات تا زمان رونمایی رسمی نامشخص است ولی امید است که قیمت‌گذاری اچ پی منصفانه‌تر از هم رده‌های معرفی شده توسط دل باشد که مدل بدون اس‌اس‌دی آن  ۶۷۹ دلار قیمت دارد.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : sonyاپل xاچ پیایسرایفون 8ایفون xپردازندهجعبه گشایی موبایلسامسنوگسرفیسسونیفروش موبایلنقد و بررسی موبایلنوت 8
admin
ارسال دیدگاه