جمع‌بندی اخبار و تمامی محصولات رویداد معرفی گلکسی نوت ۱۰

اگر فرصت پیگیری اخبار رویداد شب گذشته‌ی سامسونگ را نداشتید، درادامه می‌توانید خلاصه‌ای از مهم‌ترین محصولات و دستاورد‌های معرفی‌شده را مشاهده کنید.

سامسونگ شب گذشته در ایالات متحده‌ی آمریکا و در رویداد اختصاصی آنپکد، نسل جدید گلکسی نوت را معرفی کرد که طبق روال همیشگی، دیجیتال مارک این رویداد را به‌صورت زنده برای علاقه‌مندان پوشش داد و پخش کرد. سامسونگ برای نخستین‌بار عضو جدید خانواده‌ی فبلت‌های نوت را در دو نسخه با نام‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس روانه‌ی بازار خواهد کرد. همان‌طورکه از نام گوشی‌های جدید برمی‌آید، فبلت‌های جدید سامسونگ از نمایشگرهای ۶.۳ و ۶.۸ اینچی با وضوح +FHD یا ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و +QHD یا ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برند. 

گلکسی نوت ۱۰ درست‌ مانند برادر خود از خانواده‌ی اس ۱۰ از دوربین پشتی سه‌گانه‌ بهره می‌برد. دوربین سه‌گانه‌ی نوت ۱۰ از ترکیب دوربین اصلی و تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی درکنار دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی شکل گرفته است. دوربین اصلی در پسِ لنزی با دیافراگم دوگانه‌ی F/1.5 و F/2.4 درکنار لرزش‌گیر اپتیکال تصویر قرار دارد، دوربین تله‌فوتو لنزی با دیافراگم F/2.1 و لرزش‌گیر اپتیکال را مقابل خود می‌بیند و درنهایت، دوربین اولتراواید از لنزی با زاویه‌ی دید عریض ۱۲۳ درجه و دیافراگم F/2.2 استفاده می‌کند.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز از حسگر ToF موسوم به DepthVision‌ برای جمع‌آوری اطلاعات عمق تصویر درکنار ماژول دوربین بهره می‌برد. هر دو نسخه‌ی گلکسی نوت ۱۰، برای ثبت عکس‌های سلفی به دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با لنز F/2.2، زاویه‌ی دید ۸۰ درجه و فوکوس خودکار اتکا دارند. پردازنده‌ی ۷ نانومتری اکسینوس ۹۸۲۵، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از دیگر مشخصات فنی پرچم‌دار جدید سامسونگ است.

غول کره‌ای دنیای فناوری پیش‌تر ساعت هوشمند جدید خود با نام گلکسی واچ اکتیو ۲ را رونمایی کرده بود؛ اما دیشب نسخه‌ی مخصوص ورزش‌کاران از این ساعت هوشمند با نام گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور معرفی شد که قابلیت‌هایی مانند دسترسی دائمی به مربی و دسترسی پریمیوم به بزرگ‌ترین جامعه‌ی تناسب‌اندام با تکیه بر ویژگی MapMyRun را به‌همراه دارد. سامسونگ در این ساعت هوشمند، از حسگر‌هایی نظیر ضربان‌سنج قلب، ژیروسکوپ، الکتروکاردیوگراف و فشارسنج بهره می‌برد. همچنین، بخشی از کنفرانس به تشریح قابلیت‌های تبلت گلکسی تب اس ۶ اختصاص داشت؛ تبلتی که با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، نمایشگر ۱۰.۵ اینچی امولد، بدنه‌ی فلزی، چهار اسپیکر و پشتیبانی از قلم اس‌پن می‌خواهد با رقابت با آیپد‌ها اپل، سهم بیشتری از بازار تبلت‌های رده‌بالا را ازآنِ سامسونگ کند.

با تمام این‌ها، شاید جذاب‌ترین محصول سامسونگ، لپ‌تاپ گلکسی بوک اس باشد. این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ویندوزی به‌لطف استفاده از پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸cx، عمر باتری ۲۳ ساعت را به‌ارمغان خواهد آورد که در نوع خود شگفت‌انگیز است. اسنپدراگون ۸cx تراشه‌ی ۷ نانومتری کوالکام برای استفاده در کامپیوترهای شخصی به‌شمار می‌آید و براساس ادعای سامسونگ، بهبودی ۴۰ درصدی در عملکرد CPU و بهبودی ۸۰ درصدی در عملکرد گرافیکی و پهنای باند حافظه‌ی بیشتری در مقایسه با گلکسی بوک ۲ به‌ارمغان خواهد آورد.

در ادامه شما را به مطالعه‌ی معرفی تمامی محصولات سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۱۹ دعوت می‌کنیم.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : ایسوسبررسی تخصصی لپ تاپبررسی تخصصی موبایلدیجیتال مارکدیجیتال مارک برترین فروشگاه اینترنتیفروش موبایلقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپنقد و بررسی موبایل
admin
ارسال دیدگاه