رنگ های گلکسی اس ۱۱ و گلکسی بادز ۲ فاش شد – دیجیتال مارک

افشاکننده‌ی معروف توییتری اطلاعات جدیدی از رنگ گوشی‌های گلکسی اس ۱۱، گلکسی S11e، گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی نوت ۱۰ و همچنین گلکسی بادز ۲ منتشر کرده است.

با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ (در اوایل ۲۰۲۰)، اخبار بیش‌تری از این دستگاه منتشر می‌شود. اکنون اخباری از رنگ‌های احتمالی این گوشی نیز به بیرون درز کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ دستگاه‌های خود را در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها عرضه می‌کند؛ هرچند بسته به مکان عرضه‌ی این گوشی‌ها طیف رنگی نیز متفاوت خواهد بود؛ اما شایعه شده که این شرکت طیف رنگ‌های پرچم‌داران آینده‌ی خود را کاهش خواهد داد.

به‌گفته‌ی افشاگر توییتری، ایشان آگاروال (Ishan Agarwal)، سامسونگ نسخه‌ی استاندارد گلکسی اس ۱۱ را با رنگ‌های آبی، خاکستری و مشکی عرضه می‌کند. وی خاطرنشان می‌کند که ممکن است رنگ‌های بیشتری نیز برای این گوشی پرچم‌دار در نظر گرفته شود. اگر این اطلاعات درست باشد، سامسونگ گلکسی S11e در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی عرضه می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از رنگ‌های احتمالی گلکسی اس ۱۱ پلاس در دست نیست.

سامسونگ همچنین روی گلکسی بادز ۲ کار می‌کند که با نام SM-RM175 شناخته می‌شوند. آن‌ها در چهار رنگ آبی، صورتی، سیاه‌ و سفید در دسترس خواهند بود. اگرچه در این خبر عنوان نشده، اما انتظار می‌رود گلکسی بادز ۲ لغوکننده‌ی نویز فعال برای رقابت با ایرپادز پرو اپل داشته باشد. احتمالا سامسونگ گلکسی بادز ۲ را در کنار سری گلکسی اس ۱۱ و سه‌ماهه‌ی اول سال آینده رونمایی کند.

بررسی ویدیویی گلکسی بادز و گلکسی واچ

آگاروال همچنین اطلاعات طیف رنگی دو گوشی شایع دیگر را منتشر کرده؛ گوشی اول گلکسی اس ۱۰ لایت است که انتظار می‌رود در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید عرضه شود و دیگر گلکسی نوت ۱۰ لایت است ممکن است رنگ‌های قرمز، نقره‌ای و مشکی داشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات فوق قابل تائید نیستند؛ اگرچه آگاروال در افشای اخبار فناوری شهرت خوبی دارد؛ بنابراین باید واقعی‌بودن این احتمالات را در نظر گرفت.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ سری گلکسی اس ۱۱ را فوریه سال آینده (بهمن امسال) رونمایی کند؛ حتی ممکن است این گوشی‌ها را به MWC ۲۰۲۰ برساند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات دیجیتال مارک بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.


این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه