سامسونگ گلکسی A50s و A30s با ویژگی‌های جدید رونمایی شدند – دیجیتال مارک

سامسونگ امروز به‌طور رسمی گلکسی A30s و A50s را رونمایی کرد. این گوشی‌های جدید از طراحی و دوربین جدیدی بهره می‌برند.

سامسونگ اوایل سال جاری با ایجاد تغییراتی در سری گلکسی A خود، سعی کرد سهم خود از بازار را بازپس گیرد؛ سهمی که شرکت‌های چینی آن را تصاحب کرده بودند. به‌لطف ترکیب سخت‌افزار و طراحی درخورتوجه، جدیدترین سری گلکسی A به سامسونگ کمک کرده است سهم خود را در بازارهای مختلف جهانی افزایش دهد.

این غول فناوری کره‌ای پنل پشتی A50s را با الگوی جدید هندسی هولوگرافیک بازطراحی و در چهار رنگ مختلف مشکی (Prism Crush Black)، سفید (Prism Crush White)، سبز (Prism Crush Green) و بنفش (Prism Crush Violet) به بازار عرضه کرده است. علاوه‌بر‌این، دوربین نیز دستخوش تغییر شده است. گوشی A50s به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با f/2.0 مجهز شده است که حسگر ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج و حسگر ۸ مگاپیکسلی عریض با زاویه‌ی لنز ۱۲۳ درجه‌ای آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی نیز از ۲۵ مگاپیکسل به ۳۲ مگاپیکسل با f/2.0 ارتقا پیدا کرده است.

 گلکسی A50s در سایر قسمت‌ها تفاوت چندانی با A50 ندارد. این گوشی در جلو از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی سوپرامولد Infinity-U با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ بهره‌مند است. گلکسی A50s از تراشه ۱۰ نانومتری هشت‌هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۰، ۴ یا ۶ گیگابایت رم، باتری چهارهزار میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۵ واتی برخوردار است. همچنین، گفتنی است این گوشی از اسکنر انگشت زیر صفحه‌نمایش بهره‌مند است.

گلکسی ای ۵۰ اس

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به قابلیت Super Steady اشاره کرد که حتی هنگام لحظات پرتحرک، به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوهایی باثبات تهیه کنند. افزون‌براین، گوشی اشاره‌شده امکان ضبط ویدئوهای Full HD با دوربین زاویه عریض را می‌دهد. سامسونگ برای اطمینان از عملکرد موفق گوشی هنگام بازی، ویژگی Game Booster که مبتنی‌بر هوش مصنوعی است، از نوت ۱۰ به هر دو گوشی A50s و A30s آورده است.

گلکسی A30s در همان چهار رنگ گفته‌شده عرضه خواهد شد. دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی جای خود را به حسگر ۲۵ مگاپیکسلی با f/1.7 داده و حسگر ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی عریض و حسگر ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی نیز بدون تغییر باقی مانده و ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.0 است.

گلکسی ای ۳۰ اس

یکی دیگر از تغییرات گوشی A30s، حسگر اثرانگشت قدیمی است که جای خود را به نمونه‌ی جدید داده که در زیر صفحه‌نمایش جا خوش کرده است. گوشی A30s از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی سوپرامولد Infinity-V با وضوح ۱۵۶۰ در ۷۲۰ برخوردار است. در مقایسه با نسل قبلی که نمایشگر ۱۰۸۰p داشت، این نوعی عقب‌گرد محسوب می‌شود. قدرت‌بخش این گوشی تراشه ۱۴ نانومتری هشت‌هسته‌ای اگزینوس ۷۹۰۴ است که سه یا چهار گیگابایت رم و باتری چهارهزار میلی‌آمپرساعتی درکنار شارژ ۱۵ واتی آن را همراهی می‌کنند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه