هواوی تا پایان ۲۰۱۹ موفق به فروش ۲۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند می‌شود – دیجیتال مارک

براساس اعلام یکی از تحلیلگران بازار، هواوی در سال ۲۰۱۹ موفق به فروش ۲۶۰ میلیون دستگاه خواهد شد که رقمی بالاتر از هدفگذاری ۲۵۰ میلیون دستگاه فروش شرکت است. 

گو مینگ‌هو‌ (Guo Minghao) یکی از تحلیلگران مشهور بازار، پیش‌بینی می‌کند غول فناوری چینی تا پایان سال ۲۰۱۹ درحدود ۲۶۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش می‌رساند که رقمی بالاتر از حجم فروش ۲۵۰ میلیون دستگاهی است که چینی‌ها هدفگذاری کرده‌اند.

ماه مه، دولت آمریکا هواوی را در فهرست سیاه تجاری خود قرار داد و به‌تبع آن شرکت‌های دیگر آمریکایی تحریم‌هایی را علیه چینی‌ها در برنامه‌ی تجاری خود قرار دادند. با توجه به شرایط جدیدی که برای غول فناوری چینی به‌وجود آمده است، کمی بعید به نظر می‌رسد بتواند برنامه‌ها و اهداف قبلی خود را پیش ببرد.

پیش از قرار گرفتن نام هواوی در فهرست سیاه تجاری آمریکا، غول فناوری چینی برای فروش ۲۳۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی و هدفگذاری کرده بود. سهم بازار هواوی در چین افزایش یافته است و یکی از دلایلی که می‌تواند برای حجم فروش بالا برنامه‌ریزی کند به سهم فروش بالای بازار چین مربوط می‌شود. همچنین غول فناوری چینی طی سال‌های اخیر توانسته است فروش خوبی را برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پایین‌رده در سایر بازارهای خارج چین رقم بزند.

هواوی آمریکا

مقاله‌های مرتبط:

در حال حاضر، به‌لطف آخرین توافق میان دونالد ترامپ و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، پیش‌بینی می‌شود که هواوی هدفگذاری فروش خود را برای سال ۲۰۱۹ تغییر و افزایش دهد. چند روز قبل گفته شد که  و انتظار می‌رود مشکلات هواوی با دولت آمریکا کمتر شود. مینگ‌هو، تحلیلگر بازار معتقد است که هواوی باید تاییدیه‌ی GMS را تا پایان ماه ژوئیه مجددا از گوگل بگیرد.

انتظار می‌رود پس از دریافت تاییدیه‌ از گوگل، مجددا فروش گوشی‌های هوشمند در بازاهای اروپایی و سایر بازارهای خارج چین افزایش یابد. به‌همین دلیل هواوی به‌شدت در تلاش است تا بتواند فروش بالایی را در چنین شرایطی و تا پایان سال ۲۰۱۹ برای خود رقم بزند. به‌نظر می‌رسد باتوجه به شرایط موجود، حجم عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند هواوی در بازارهای جهانی برای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ افزایش یابد.

اگر هواوی بتواند ۲۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۹ به‌فروش برساند، به‌شدت به حجم فروش سامسونگ به‌عنوان پرفروش‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در بازارهای جهانی نزدیک می‌شود. سامسونگ در سال ۲۰۱۸ موفق به عرضه‌ی ۲۹۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازارهای جهانی شد. گلکسی اس ۱۰، فروش خوبی برای کره‌ای‌ها رقم زده است، درنتیجه هواوی باید بتواند فاصله‌ی خود را با رقیب سرسختی همچون سامسونگ با تدابیر مختلف پر کند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه