هواوی Y5 2019 با پردازنده مدیاتک در سه رنگ رونمایی شد – دیجیتال مارک

هواوی جدیدترین گوشی پایین‌رده‌ی خود با نام Y5 2019 را رونمایی کرد. این گوشی که پردازنده‌ی آن Helio A22 است، در سه رنگ جذاب روانه بازار می‌شود.

هواوی وای ۵ نسخه‌ی ۲۰۱۹ که اوایل ماه اطلاعاتی از آن فاش شده بود، سرانجام، به‌طور رسمی رونمایی شد. این گوشی که ازنظر مشخصات شباهت زیادی به وای ۶ پرو ۲۰۱۹ دارد، درمقایسه‌با این گوشی نمایشگر کوچک‌تر و حافظه‌ی رم کمتر و دوربین سلفی ضعیف‌تری دارد.

وای ۶ پرو ۲۰۱۹ نمایشگری ۶.۰۹ اینچی و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد و درمقابل، وای ۵ نسخه ۲۰۱۹ نمایشگر ۵.۷۱ اینچی و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی. غیر از تفاوت‌های یادشده، سایر مشخصات دو گوشی اندرویدی مذکور کاملا یکسان هستند.

هواوی وای 5 نسخه 2019 / Huawei Y5 2019

هواوی Y5 نسخه ۲۰۱۹ از پردازنده‌ی هلیو A22 ساخت شرکت تایوانی مدیاتک بهره می‌برد و اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI 9 را اجرا می‌کند. هواوی دو نسخه‌ی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی را برای این محصول در نظر گرفته و هر دو نسخه از امکان افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت به‌کمک کارت حافظه برخوردار هستند.

مقاله‌های مرتبط:

جدیدترین گوشی هواوی دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت خود دارد و باتری ۳,۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن ازطریق درگاه میکرو USB شارژ می‌شود. هرچند هواوی سخنی از قیمت گوشی و زمان عرضه‌ی وای ۵ نسخه‌ی ۲۰۱۹ به‌میان نیاورده، قرار است در رنگ‌های مشکی، مشکی مات، قهوه‌ای کهربایی و آبی یاقوتی عرضه شود که غیر از رنگ آبی، سایر نسخه‌ها از ظاهری چرمی بهره می‌ببرند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه