پوشش زنده متنی رویداد معرفی آیفون ۱۱ اپل امشب ساعت ۲۱:۳۰ – دیجیتال مارک

پوشش متنی زنده از رویدادی که اپل در آن جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را با نام احتمالی آیفون ۱۱ معرفی خواهد کرد.

انتظارها برای برگزاری رویداد بزرگ اپل به‌پایان رسید. این شرکت سرانجام طی مراسمی که فردا ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران در آمفی‌تئاتر استیو جابز برگزار می‌شود، از جدیدترین محصولات خود پرده برخواهد داشت. مطابق انتظار، تمرکز اصلی کوپرتینونشین‌ها در مراسم پیش‌رو روی آیفون‌(های) جدید خواهد بود؛ اما احتمالا آن‌ها موارد دیگری را نیز برای شگفت‌زده ساختن طرفدارانشان در آستین خواهند داشت.

مقاله‌های مرتبط:

پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز مانند دو نسل گذشته، شاهد پرده‌برداری از سه گوشی هوشمند باشیم؛ اما به‌نظر می‌رسد که این بار نوع نام‌گذاری اپل دستخوش تغییر خواهد شد. چنانچه شایعات صحت داشته باشند، احتمالا پسوند «پرو» به قلمرو آیفون نیز پا خواهد گذاشت و آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس نام گوشی‌های هوشمند جدید اپل خواهد بود.

ما در دیجیتال مارک در کنار پخش زنده‌ی رویداد معرفی آیفون ۱۱، تصمیم گرفتیم تا برای کسانی که امکان تماشای رویداد را ندارند، آن را به‌صورت متنی و لحظه‌به‌لحظه نیز پوشش دهیم. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای دنبال‌کردن مراسم امشب اپل، سایت و صفحات دیجیتال مارک در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر را دنبال کنید.

* این صفحه به‌صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد، در صورت بروز هرمشکلی، صفحه را مجددا بارگذاری کنید.


این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه