اپل مدیر سامسونگ را برای نفوذ بیشتر به بازار کره به خدمت گرفت – دیجیتال مارک

به گزارش بلومبرگ، اپل یکی از مدیران سامسونگ به نام برندون یون را جهت مدیریت امور تجاری این شرکت در کره‌ی جنوبی به خدمت گرفته است.

اپل ظاهرا موفق شده است یکی از مدیران شرکت رقیب یعنی سامسونگ را اغوا کرده و به خدمت بگیرد تا امور تجاری خود در کره‌ی جنوبی را به وی بسپارد.

بر اساس آن‌چه در پروفایل لینکدین بارون یون قابل مشاهده است، وی به سمت مدیریت کل امور تجاری اپل در کره‌ی جنوبی منصوب شده است.

مقاله‌های مرتبط:

برندون یون که سال‌ها کارمند مایکروسافت بود، هشت منصب از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ در کشورهای ژاپن، کره، سنگاپور و آمریکا تجربه کرد. وی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ نایب رئیس شرکت سامسونگ بود و حالا در ماه آوریل ۲۰۱۸ به اپل پیوسته است؛ البته، اپل تاکنون از هر گونه اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده است.

کره‌ی جنوبی یکی از بازارهایی است که اپل همواره مترصد فتح آن بوده است و هرچند در مقاطعی مثل سال ۲۰۱۵ موفق به این کار شده است، اما در سال‌های اخیر آمارها از افت فروش اپل در این کشور خبر می‌دهند. سال گذشته، نیروهای امنیتی کره‌ی جنوبی به دفتر اپل در این کشور یورش بردند. آن‌ها دلیل این بازرسی ناگهانی را فعالیت‌های تجاری «غیرمنصفانه‌ی» اپل اعلام کردند و تعدادی از کارمندان دفتر اپل را مورد بازجویی قرار دادند. این اتفاق در ماه نوامبر و در آستانه‌ی رونمایی از آیفون ۱۰ صورت گرفت؛ به همین دلیل، بسیاری معتقدند که این رفتار با هدف ضربه زدن به بازار اپل و فروش آیفون X در کره‌ی جنوبی صورت گرفته است.

برندون یون

پروفایل برندون یون نشان می‌دهد که او تازه به این سمت منصوب شده است. از آن‌جایی که اپل از سال ۲۰۱۶ تا کنون همواره در فروش آیفون در خانه‌ی سامسونگ دچار مشکل بوده است، باید دید نیروی جدید آن‌ها با توجه به درک عمیق‌تری که نسبت به این بازار دارد با خود موفقیتی را برای اپل به همراه خواهد آورد یا خیر.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



admin
ارسال دیدگاه