فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک
کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک است.توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک منطبق باقوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتیکه در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنیدکه استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک به اطلاعات خصوصی اشخاصى كه از خدمات سایت استفاده میكنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میكند.
فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.mobein.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی وتایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. ما هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.mobein.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی نداریم و هیچگاه با این روشها با شما تماس نمیگیریم. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت و پردازش سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده،نهایت دقت و تلاش خود را مینماییم.
كاربران باید هنگام سفارش كالای موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور كامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش كاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. دیجیتال مارک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت دیجیتال مارک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. دیجیتال مارک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دیجیتال مارک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیجیتال مارک محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– دیجیتال مارک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای دیجیتال مارک محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت دیجیتال مارک، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دیجیتال مارک محفوظ است. دیجیتال مارک در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت دیجیتال مارک میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دیجیتال مارک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– از آنجا که دیجیتال مارک یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید درعرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک ارسال شود.
برگشت محصولات
در راستای ایجاد سرویسهای ارزشافزوده، فروشگاه اینترنتی دیجیتال مارک این امکان را به مشتری می دهد که درصورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصول ارائه شده و یا عدم تطابق آن با محصول سفارش داده شده آن را برگشت داده و کلیه هزینه ها اعم از هزینه محصول و هزینه ارسال به وی برگشت داده شود.