هواوی که مدتی است قصد پیشی گرفتن از اپل در آمار فروش دارد، هدفگذاری خود در فروش سری پی ۲۰ را نسبت به سری پی ۱۰ دو برابر کرده است.
هواوی پیشبینی میکند ۲۰ میلیون دستگاه هواوی پی ۲۰ را در سال ۲۰۱۸ به فروش برساند. شرکت چینی پیشتر علاقهی خود را به پیشی گرفتن از اپل در سالهای آتی نشان داده بود. حال به نظر میرسد جدیدترین پرچمدار این شرکت از ابزار اصلی چینیها برای رسیدن به این هدف محسوب میشود.
مقالههای مرتبط:
مدیرعامل هواوی، در مصاحبهای اعلام کرده است این شرکت قصد دارد بیش از ۲۰ میلیون دستگاه از خانوادهی پی ۲۰ شامل پی ۲۰، پی ۲۰ لایت و پی ۲۰ پرو را روانهی بازار کند. هدفگذاری هواوی با توجه به نرخ رشد این شرکت اصلا رؤیاپردازانه نیست؛ اما در مقایسه با هدفگذاری سال گذشتهی هواوی، این رقم جهش بزرگی بهحساب میآید. شرکت چینی بعد از ارائهی دو گوشی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس فروش ۱۰ میلیون دستگاه را بهعنوان هدف خود اعلام کرد که نصف رقمی است که امسال برای سری پی ۲۰ در نظر گرفته. البته لازم به ذکر است رقمی که برای سری پی ۱۰ اعلام شده بود شامل فروش پی ۱۰ لایت نمیشد. در هر صورت، مدیرعامل هواوی از سرمایهگذاری ویژهی این شرکت در بخش تحقیق و توسعه خبر داده است. به گفتهی وی، آنها ۱۰ برابر بیشتر از رقبا در این بخش سرمایهگذاری کردهاند تا بتوانند نوآوریهای بیشتری داشته باشند و از این جهت به رقبا نزدیک شوند و حتی از آنها پیشی بگیرند. این موضوع میتواند مشتریان زیادی برای هواوی به همراه داشته باشد. همچنین به نظر میرسد ریچارد یو قصد دارد با انتشار بهروزرسانی بهبود کارایی و افزایش سرعت برای گوشیهای قدیمیتر، کاربران فعلی خود را نیز حفظ کند.
در حال حاضر تلاش هواوی روی فروش سری پی ۲۰ متمرکز شده است تا بتواند با کمپینهایی که در اروپا و چین به راه انداخته است، بیشترین تعداد ممکن از سه گوشی یادشده را به فروش برساند. از سوی دیگر، فروش روبهافول اپل و این حقیقت که پرچمدار بعدی این شرکت احتمالا گرانتر خواهد بود، این احتمال را که هواوی بتواند زودتر از زمان مورد انتظار اپل را پشت سر بگذارد تقویت میکند.
این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد
admin
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.