کافه بازار کمیسیون توسعه‌دهندگان را به ۱۵ درصد کاهش داد در دیجیتال مارک

کافه بازار با هدف رونق بیشتر صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی و کمک به رشد توسعه‌دهندگان، سهم خود از فروش اولین ده میلیارد ریال هر توسعه‌دهنده در هر سال را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد. بدین ترتیب،‌ کمیسیون پرداخت‌شده از سوی ۹۹ درصد توسعه‌دهندگان از سال آینده نصف خواهد شد.

آن‌گونه که بازار در بلاگ خود نوشته، با اجرایی شدن این تصمیم، درآمد توسعه‌دهندگان در بازار، بیشتر و امکان رشد آن‌ها در حوزه‌ی ارائه خدمات به کاربران ایرانی بیش از پیش فراهم می‌شود. مهدی امیری،‌ مدیرعامل بازار، در این خصوص می‌گوید:

ما مسئولیت و مأموریت خود را کمک به توسعه‌دهنده و رشد صنعت می‌دانیم. امیدواریم این تصمیم، به‌ویژه برای توسعه‌دهندگانی که در مراحل نخستین رشد خود هستند و به منابع بیشتری برای سرمایه‌گذاری و خلاقیت جهت رساندن محصول خود به دست کاربران ایرانی نیاز دارند مفید باشد.

به‌گفته‌ی امیری، بازار در ۱۰ سال گذشته در کنار پلی‌استور گوگل و اپ‌استور اپل رشد کرد و با ایجاد مزیت‌هایی با محتوای بومی، نظارت بر پرداخت امن و پشتیبانی فعال از ۲۶ هزار توسعه‌دهنده توانست ۴۵ میلیون کاربر ایرانی را جذب کند. این موفقیت باوجود محدودیت‌های محتوایی و نداشتن امکان نصب پیش‌فرض و دسترسی‌های سیستمی برای بازار به دست آمد.

مدیرعامل بازار با اشاره به اتخاذ تصمیم‌های این‌چنینی ازسوی گوگل و اپل اضافه می‌کند که کافه بازار نیز به‌عنوان میزبان ایرانی پیشگام برنامه‌ها و بازی‌ها می‌کوشد رونق بیشتری به صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی بدهد و به بالندگی کسب و کارها در دورانی که نیاز کاربران به خدمات موبایلی برای امور روزمره بیش از همیشه است کمک کند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکفروش لپ تاپقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه