کانالیز: شیائومی ۳۱ درصد از سهم بازار هند را در دست دارد – دیجیتال مارک

برطبق آماری که مؤسسه تحلیلی کانالیز منتشر کرده است؛ شیائومی در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ میلادی ۳۱ درصد از سهم بازار هند را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آمار جدید، شیائومی همچنان به رشد خود در بازار هند ادامه می‌دهد. به‌تازگی مؤسسه تحلیلی کانالیز، آماری را منتشر کرده که خبر از سهم ۳۱ درصدی شیائومی در بازار هند می‌دهد؛ این در حالی است که سامسونگ همچنان سهم ۲۵ درصدی از این بازار دارد. در سه‌ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی، این تولیدکننده‌ چینی رشدی ۱۵۵ درصدی در فروش گوشی‌های سری می و ردمی داشته است که برابر با ۹ میلیون دستگاه می‌شود. پس از شیائومی، اوپو و ویوو به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

رشد شیائومی

مقاله‌های مرتبط:

برطبق آنچه که کانالیز بیان داشته، نحوه‌ی توزیع شیائومی در این کشور بهبود یافته است. با معرفی گوشی‌های ردمی نوت ۵، ردمی نوت ۵ پرو و ردمی ۵ اِی، شیائومی فروش زیادی را تجربه کرد. ارزان‌قیمت‌ترین گوشی در بین گوشی‌های یادشده، یعنی ردمی ۵ اِی، تنها در سه ماه موفق به فروش ۳.۵ میلیون دستگاه شده است که مسلماً رقم قابل ملاحظه‌‌ای شمرده می‌شود. در قالب مقایسه، پرفروش‌ترین دستگاه سامسونگ که گلکسی جی ۷ Nxt نام دارد، تنها در ۱.۵ میلیون دستگاه در مدت مشابه به فروش رفته است.

با این حال، شیائومی قصد دارد استراتژی‌ای که برای بخش موبایل خود به کار می‌برد را وارد حوزه‌ی تلویزیون کند که حتماً شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ، ال‌جی و سونی را تحت فشار قرار خواهد داد.

جالب است بدانید که تولیدکننده‌هایی چون لنوو و جیونی، علیرغم اینکه جزو سازندگان چینی برشمرده می‌شوند؛ اما در همین سه ماه اخیر با کاهش فروش ۶۰ و ۹۰ درصدی در بازار هند مواجه شده‌اند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



admin
ارسال دیدگاه