گوشی‌های سری گلکسی S20 در رزولوشن +QHD از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی نمی‌کنند – دیجیتال مارک

سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ دارای نرخ‌نوسازی ۶۰ هرتزی در رزولوشن‌های FHD و +QHD و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی در رزولوشن FHD است.

درحالی‌که کمتر از یک ماه تا رویداد آنپکد سامسونگ در یازدهم ماه فوریه زمان باقی مانده، شایعات مربوط به سری پرچم‌دار بعدی سامسونگ در حال شکل‌دهی تصویری محکم‌تر در ذهن مخاطبان است. کم‌و‌بیش می‌توان مطمئن بود که گوشی‌های هوشمند گلکسی S20 نمایشگری ۶٫۲ اینچی، گلکسی اس ۲۰ پلاس صفحه‌ی نمایش ۶٫۷ اینچی و عضو بزرگتر خانواده با نام گلکسی S20 اولترا نمایشگر ۶٫۹ اینچی خواهند داشت. همچنین گزارش شده که سامسونگ آماده است تا نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را کنار گذاشته و برای نمایشگرهای جدید خود، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در نظر بگیرد.

مقاله‌های مرتبط:

با این وجود، حساب کاربری IceUniverse اخیرا در توییتی مدعی شده که سامسونگ به کاربران اجازه نخواهد داد در رزولوشن +QHD یا به عبارتی ۱۸۰۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را فعال کنند. تنها گزینه‌های در دسترس، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی در رزولوشن‌های FHD و +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در رزولوشن FHD است. قطعا نمایشگرهایی با تراکم پیکسلی زیاد همراه‌با نرخ نوسازی بالا، باتری بیشتری مصرف می‌کنند، بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته تا از چنین پیش‌آمدی اجتناب کند. با درنظر گرفتن این موارد، تأسف‌برانگیز خواهد بود اگر نرخ نوسازی بالا را تنها در رزولوشن پایین بتوان به‌کار برد. در حال حاضر تمامی نکات ذکر شده حدس‌و‌گمان‌هایی بیش نیستند و بهتر است منتظر ماند و دید که آیا شایعه مذکور تا رویداد بزرگ سامسونگ پابرجا خواهد بود یا خیر.

galaxy s20 rumer

تمامی مدل‌های سری S20 با حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR5، به‌عنوان گزینه‌ای استاندارد با پردازنده‌های اگزینوس ۹۸۳۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ بسته به نوع منطقه همراه خواهند بود. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس مجهز به دوربین‌های اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بوده و از یک لنز تله‌فتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار باشند. همچنین گوشی هوشمند گلکسی +S20 دارای حسگر سه‌بعدیToF خواهد بود. از طرف دیگر، اعتقاد بر این است که گلکسی S20 Ultra دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و از یک لنز تله‌فتو ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و حسگر ToF برخوردار باشد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات دیجیتال مارک بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه