هر برند خارجی برای آنکه نظر مصرفکنندگان یک کشور را جلب کند، باید توانایی ارائه طیف کاملی از خدمات مرتبط با محصول را داشته باشد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش مطمئن، یکی از مهمترین دغدغههای متقاضیان خرید لوازم خانگی خارجی است.
زیرا اگر کالایی مثل یخچال ساید بای ساید یا ماشین لباسشویی خراب شود و قطعات لازم و تعمیرکار متخصص برای عیبیابی آن وجود نداشته باشد، عملاً آن وسیله بلااستفاده شده و خانواده را متحمل هزینههای زیادی میکند. از طرف دیگر، سپردن تعمیر وسایل منزل به افراد غیرمتخصص، با ریسک استفاده از لوازم یدکی فیک و آسیب به دستگاه همراه است. برند دوو (Daewoo) که یکی از محبوبترین برندهای کرهای بازار لوازم خانگی دنیا است، به پشتوانه حمایت یک هلدینگ لوازم خانگی معتبر و بزرگ یعنی «انتخاب الکترونیک»، توانسته حضور قدرتمند و مؤثری در بازار لوازم خانگی کشور داشته باشد و رضایت و اعتماد مصرفکنندگان ایرانی را جلب کند.
«انتخاب الکترونیک» و پوشش کامل خدمات پس از فروش «دوو»
«انتخاب الکترونیک» بزرگترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه با هدف ارائه خدمات پشتیبانی فنی به مشتریان محصولات دوو راهاندازی شده است. این شرکت با ارائه سرویسهای پشتیبانی و تعمیر برای طیف وسیعی از محصولات اعم از یخچال، فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، لوازم صوتی و تصویری اجاق گاز و … خیال مشتریان این برندها را از دریافت بهترین خدمات پس از فروش راحت کرده است.
انتخاب الکترونیک پوشش جغرافیایی قابل توجهی را برای ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی در سراسر کشور فراهم میکند. انتخاب الکترونیک دارای ۲۲ دفتر منطقهای مجهز خدمات مشتریان در استانهای کشور بوده و در تمامی کلانشهرها دارای مرکز سرویس پیشرفته است. حدود ۳۰۰ تکنسین فنی استخدامی در دفاتر پشتیبانی و خدمات فنی این شرکت مستقر هستند.
مرکز تماس «انتخاب الکترونیک» با شماره ۱۶۹۹، بهصورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته، آماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان و هماهنگی برای ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش به خریداران محصولات دوو است. کارشناسان مجرب مستقر در این مرکز، به محض دریافت تماس، موضوع را بررسی کرده و آن را برای رسیدگی و اجرا به نزدیکترین دفتر فنی شرکت ارجاع میدهند.
مزایای ارائه خدمات پس از فروش «دوو» توسط «انتخاب الکترونیک»
در ادامه به معرفی و تشریح مهمترین مزایای ارائه خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی دوو توسط مجموعه معتبر «انتخاب الکترونیک» میپردازیم:
پوشش گسترده جغرافیایی
داشتن گستردهترین شبکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی را میتوان یکی از مهمترین مزیتهای «انتخابالکترونیک» به حساب آورد. «انتخاب الکترونیک» دارای حدود ۹۰۰ نمایندگی مجاز در بیش از ۴۵۰ شهر در سراسر کشور است که دسترسی به خدمات باکیفیت و مطلوب را برای مشتریان برند دوو تضمین میکند. مجموعاً بیش از ۲۰۰۰ سرویسکار در این مجموعه مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند.
تأمین قطعات یدکی اصل
یکی از اصلیترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از لوازم خانگی خارجی پیش آید، پیدا نکردن قطعات و لوازم یدکی لازم برای تعمیر یا سرویس کردن محصول است. در مواقعی که برند مورد استفاده، نمایندگی مشخصی نداشته باشد، ممکن است مصرفکننده نتواند قطعه مورد نیاز برای تعمیر وسیله را پیدا کند یا گروهی سوءاستفاده گر، قطعات فیک و بیکیفیت را بهجای قطعه اصل به وی بفروشند. «انتخاب الکترونیک» با داشتن تعامل مستقیم با شرکت کرهای دوو، تأمین بهترین و باکیفیتترین لوازم یدکی برای محصولات این برند را تضمین میکند. این مجموعه با داشتن انبار قطعات یدکی، خیال مصرفکنندگان دوو را از تأمین به موقع قطعات اصل لوازم خانگی این برند راحت کرده و سریعترین و بهترین سرویسها را برای مصرفکنندگان فراهم میکند.
عیبیابی و تعمیر سریع
انتخاب الکترونیک با داشتن متخصصان آموزشدیده، این امکان را فراهم آورده تا تعمیر لوازم خانگی برند دوو در سریعترین زمان ممکن انجام شوند. بیش از ۹۵ درصد تعمیرات، در محل و نزد خود مشتری انجام میشود. بااینحال این مجموعه با داشتن کارگاههای تعمیرات تخصصی، این امکان را دارد تا تعمیرات پیچیدهتر را نیز به بهترین نحو انجام دهد و محصولی سالم و آماده کار در اختیار مشتری قرار دهد.
حمل، نصب و راهاندازی رایگان محصولات دوو
خریداران محصولات دوو میتوانند از خدمات حمل، نصب و راهاندازی رایگان بهرهمند شوند. با زیرساختهای تکنولوژیک فراهمشده در شبکه هوشمند حمل و نصب «انتخاب الکترونیک»، این امکان فراهم آمده تا تمامی مراحل انجام این فرایند، توسط بخش پشتیبانی این شرکت رصد شود. هدف از این امر، تأمین بالاترین سطح کیفی ارائه خدمات حمل و نصب است.
گارانتی دوساله محصولات دوو
محصولات دوو دارای گارانتی خدماتی دوساله شرکت «انتخابالکترونیک» هستند. در این دوره، تمامی خدمات پس از فروش، بدون محدودیت و بهصورت کاملا رایگان ارائه میشوند. حتی درصورتیکه در این بازه زمانی، برای تعمیر دستگاه نیاز به انتقال آن به کارگاههای تخصصی باشد، ایاب و ذهاب بهصورت کاملا رایگان توسط نمایندگان این شرکت انجام خواهد شد. حداکثر مدت ارائه پشتیبانی قطعات دوو، ۱۰ سال است.
نرخ رضایت بالای دریافتکنندگان خدمات
مطابق بررسی و تأیید سازمان حمایت از مصرفکنندگان در فرایند ارزیابی شرکتهای خدماتی و اهدا تندیس طلای سال ۱۳۹۹، نرخ رضایت دریافتکنندگان خدمات انتخاب الکترونیک بیش از ۹۲ درصد بوده و نمره کل ارزیابی عمومی و تخصصی شرکت حدود ۹۶ از ۱۰۰ برآورد شده است. این شرکت برای دهمین سال پیاپی موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده است.
جمعبندی
کشور کره جنوبی را میتوان یکی از قطبهای تولید لوازم خانگی دنیا به حساب آورد. انتخاب الکترونیک بهعنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در ایران، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکتهای بزرگ دنیا ارتباط دوسویه، مؤثر و مفید برقرار کرده است؛ یکی از شاخصترین ارتباطات این شرکت، تعامل با شرکت «دوو الکترونیک» است. این ارتباط نه بهصورت واردات صرف از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دوطرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.
به لطف این همکاری دوسویه و چندین ساله، محصولات متنوع و باکیفیت دوو اعم از یخچال، یخچال فریزر، سایدبایساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون، مایکروویو، کولرگازی، جاروبرقی و تمامی محصولات توکاری مانند هاب، هود، فر، سینک و… در اختیار مصرفکنندگان ایرانی قرار گرفته است. ارائه پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش تمامی محصولات این برند توسط یک شرکت ایرانی معتبر، لذت استفاده بیدغدغه از این لوازم را در شرایط تحریمی سالهای اخیر برای مصرفکننده ایرانی فراهم آورده است.
این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد
بررسی تخصصی لپ تاپبررسی تخصصی موبایلجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکفروش موبایلقروشگاه اینترنتیلنوونقد و بررسی لپ تاپنقد و بررسی موبایل
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.