شایعه: موتورولا موتو جی استایلوس ۵G به‌زودی معرفی خواهد شد در دیجیتال مارک

بر اساس شایعات، موتورولا در حال آماده‌ شدن برای معرفی گوشی هوشمند میان‌رده‌ی دیگری است که از شبکه‌ی ۵G بهره می‌برد. شرکتی که با عرضه‌ی موتو جی انقلابی در بازار ایجاد کرد، اکنون در تلاش است فناوری ۵G را در محصولات میان‌رده‌ی خود به‌ کار ببرد. بنا بر گزارش Gizchina، موتو جی استایلوس فایوجی گزینه‌ای ارزان‌قیمت است که به فناوری ۵G مجهز خواهد شد. گوشی مذکور گواهی FCC را دریافت کرده و اکنون برخی از مشخصات اصلی آن منتشر شده است.

نسخه‌ی اصلی موتو جی استایلوس در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شد و گفته می‌شود به‌زودی نسخه‌ی دیگری با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات موبایل (۵G) عرضه خواهد شد.

تصویر منتشرشده طراحی جلو و پشت موتو جی استایلوس ۵G را نشان می‌دهد که در پنل پشت دارای دوربین چهارگانه شبیه به موتو جی ۱۰۰ فایوجی است. ماژول دوربین روی برآمدگی جزیره دوربین حضور پیدا کرده و فلاش دقیقا زیر ماژول قرار گرفته است.

نمای کلی موتو جی استایلوس 5G

در قسمت پایین بدنه‌ی گوشی، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری به همراه پورت USB-C، میکروفون اصلی، پنجره مشبک اسپیکر و درگاه قلم استایلوس قرار دارد. در گوشه‌ی بالا سمت چپ صفحه‌نمایش، حفره‌ی دوربین سلفی نمایان است و پایین بدنه حاشیه‌ی ضخیمی دارد.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس گزارش‌ها، موتو جی استایلوس ۵G تنها در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد؛ اما احتمال دارد شاهد عرضه‌ی این گوشی در سایر بازارها باشیم. نسخه‌ی ایالات متحده دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام بهره می‌برد.

اسنپدراگون ۴۸۰ در مقایسه با اسنپدراگون ۶۷۸ توان پردازشی کمتری دارد؛ اما به لطف برخورداری از مودم ۵G به کاربر امکان استفاده از نسل نوین ارتباطات ۵G را ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش موتو جی استایلوس فایوجی احتمالا دارای ابعاد ۶٫۸ اینچ با رزولوشن +FHD یا +HD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز خواهد بود. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. طبق گزارش‌ها، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به‌صورت پیش‌فرض روی موتو جی استایلوس ۵G نصب شده است و وظیفه‌ی تأمین انرژی این گوشی را باتری بزرگی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت بر عهده دارد. موتورولا در ارائه‌ی سرعت شارژ دست‌و‌دلباز نیست؛ اما انتظار داریم حداقل از شارژ ۱۵ واتی در این گوشی استفاده کند. هفته‌ی آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکفروش لپ تاپقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه