اولین تصاویر نسخه تحت وب سرویس ایکس کلاد مایکروسافت فاش شد در دیجیتال مارک

امروز تعدادی از نسخه تحت وب سرویس ایکس کلاد فاش شد. ایکس کلاد سرویس استریم بازی مایکروسافت است که به‌زودی ازطریق وب هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ایکس کلاد برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس است و به‌زودی ازطریق وب برای آیفون و سایر پلتفرم عرضه خواهد شد.

به گزارش GSM‌Arena، کارمندان مایکروسافت در حال آزمایش نسخه تحت وب سرویس ایکس کلاد هستند و به نظر می‌رسد به‌زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از سرویس ایکس کلاد باید اشتراک ایکس باکس گیم پس اولتیمیت داشته باشید. ایکس کلاد روی اندروید دارای اپلیکیشن مخصوص است؛ اما اپل مانع از انتشار اپلیکیشن iOS برای این سرویس شد. به همین دلیل مایکروسافت سرویس تحت وب ایکس کلاد را توسعه داده است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

ایکس باکس ایکس کلاد وب

بازیکنان می‌توانند عناوین سرویس ایکس کلاد را با استفاده از کنترلر ایکس باکس روی پلتفرم‌های مختلف بازی کنند. این سرویس ازطریق وب برای کامپیوتر شخصی هم در دسترس قرار می‌گیرد.

براساس گزارش‌های منتشرشده، سرویس ایکس کلاد فعلا روی مرورگرهای کرومیوم اجرا می‌شود؛ اما در زمان عرضه با تمام مرورگرها سازگارخواهد بود. انتظار می‌رود این سرویس روی مرورگر سافاری عملکرد خوبی داشته باشد.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپبررسی نوت بوکخرید ایسوس یا لنووراهنمای خرید اپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه