به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد بینالمللی ISO 9001:۲۰۱۵ را اجرا کرده تا بدین واسطه، به چشمانداز ترسیم شده خود نزدیک شود و در مسیر بهبود خدمات خود حرکت کند.
استاندارد بینالمللی ISO 9001 با هدف افزایش توان سیستمهای مدیریت كیفیت (QMS) طراحی شده و یکی از استانداردهای مطرح در کسبوکارهای پیشرو به شمار میرود. به کارگیری معیارهای این استاندارد توسط کسب و کارها موجب پیشرفت سیستم مدیریت كیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان میشود. بهعلاوه، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدمات دلخواه مشتری، بهینه میکند.
درنهایت، هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. ایرانسل نیز در تلاش است آخرین دستاوردهای جهانی را برای ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.
ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهینامه بینالمللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بینالمللی ISO 9001:۲۰۱۵ در زمینه فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیه شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینه «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:۲۰۱۲ در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بسته استانداردهای مشتریمداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.
این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد
بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.