به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی، آیین تمدید همکاری بیمه دی و انجمن اهدای عضو ایرانیان با حضور مدیرعامل بیمه دی و مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان انجام شد.
مسئولیت اجتماعی، یکی از رکنهای برندهای تجاری
مهندس محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی، با اشاره به اهمیت اهدای عضو گفت: «یکی از رکنهای اصلی شرکتها و برندهای تجاری برتر در دنیا، مسئولیتهای اجتماعی است. ما انجمن اهدای عضو ایرانیان را انتخاب کردیم تا علاوه بر اشاعه فرهنگ اهدای عضو، بتوانیم خانواده اهداکنندگان عضو را تحت حمایت خود قرار دهیم. به نظرم یکی از وظایف اصلی شرکتهای بیمه، توجه به اینگونه حمایتها است.»
حمایت بیمه دی از خانواده اهداکنندگان عضو
مهندس کشاورز بیان کرد: «واژه «جانبخش» پیشنهاد تیم خلاق بیمه دی بود و خوشحالیم که این شرکت در فرهنگسازی اهدای عضو و عمومی شدن این واژه در کشور، مؤثر بوده است.»
وی افزود: «بیمه دی حمایتش از خانوادههای جانبخش را در قالب بیمهنامهها و رفع نیازهایی که دارند، شروع کرده است. بسیار خرسندیم که در ایجاد جانبخش و اشاعه فرهنگ آن در کشور نقش داشتهایم.»
رضایت انجمن اهدای عضو از همکاری با بیمه دی
دکتر کتایون نجفیزاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، در این آیین گفت: «سال گذشته تفاهمنامهای با بیمه دی امضاء شد و خوشحالیم که هماکنون این همکاری تمدید میشود. در این مدتزمان قرارداد هر دو طرف از همکاری راضی هستیم.»
دکتر نجفیزاده درباره اینکه چه افرادی بیشتر در معرض خطر مرگ مغزی هستند، بیان کرد: «عابرین پیاده، کارگران ساختمانی و بهطور کلی افرادی که در معرض خطر هستند، به خطر مرگ مغزی نزدیکترند.»
۸۰ درصد مرگهای مغزی برای اقشار ضعیف جامعه
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان اشاره کرد: «در بررسیهای انجامشده مشخص شد که ۸۰ درصد افرادی که در تهران مرگ مغزی شدهاند، از اقشار ضعیف جامعه و ۶۰ درصد نیز نانآور خانواده هستند.»
دکتر نجفیزاده در مورد اینکه خانواده افرادی که اهدای عضو میکنند چه انتظارات و درخواستهایی دارند، توضیح داد: «یکی از درخواستهای خانوادههای اهداکنندگان عضو، بیمههای درمانی است که بهشدت با آن مشکل دارند. یکی از بخشهای تفاهمنامه همکاری با بیمه دی در سال اول، بیمه درمان تکمیلی بود که به خانوادههای اهداکنندگان عضو ارائه شد.»
مشکل ۲۰ ساله انجمن اهدای عضو با حضور بیمه دی حل شد
دکتر امید قبادی، قائم مقام مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، در مورد همکاری با بیمه دی اعلام کرد: «ما در ۲۰ سال گذشته نتوانستیم برای تأمین پوشش بیمه خانوادههای اهداکنندگان عضو با بیمهها به توافق برسیم و در این بخش مشکلات زیادی داشتیم؛ اما یک سال و نیم است که این دغدغه ما با حضور بیمه دی برطرف شده است.»
دکتر قبادی اضافه کرد: «بیمه دی آمده است که درد و رنج خانوادههای اهداکنندگان را کاهش دهد. بزرگترین دستاورد ما در این همکاری، افزایش ۸۰ درصدی پوششها در تفاهمنامه جدید است. خدا را شاکریم که بیمه دی با این نیت که سال به سال مشکلات افراد بیشتری را کاهش داده و پوشش بیمهای بیشتری ارائه دهد، به میدان آمده است.»
«یکی بود، هنوزم هست…»؛ مفهوم واقعی اهدای عضو
قائم مقام مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، در مورد کار فرهنگی بیمه دی در زمینه حمایت و اشاعه فرهنگ اهدا بیان کرد: «کار فرهنگی بیمه دی ما را شگفتزده کرده است. جمله «یکی بود، هنوزم هست…» بسیار تأثیرگذار و شگفتانگیز است. به نظرم این جمله مفهوم فرهنگ اهدا را بهدرستی بیان میکند. از اتاق فکری که این جمله تأثیرگذار را در کنار کلمه جانبخش برای حمایت از فرهنگ اهدا انتخاب کرده، بسیار سپاسگزارم.»
حسن قلندری، معاون امور مشتریان و توسعه بازار شرکت بیمه دی، گفت: «بیمه دی در دو بخش در خدمت انجمن اهدای عضو ایرانیان بوده که اولین بخش این همکاری، پوششهای بیمهای و دومین بخش، کمک به فرهنگسازی اهدای عضو در کشور است.»
معاون امور مشتریان و توسعه بازار بیمه دی در مورد کمپین «۳۶۰ درجه» این شرکت برای فرهنگسازی «جانبخش» و حمایت از اهداکنندگان عضو گفت: «با شروع این طرح در روزهای آینده، مزایای خوبی از جمله پوشش بیمهای خودرو، درمان انفرادی و خانواده، عمر، آتشسوزی و مسئولیت برای دارندگان کارت اهدای عضو ارائه خواهد شد.»
ارائه بیمه جانبخش با مجوز بیمه مرکزی
قلندری اشاره کرد: «بیمه جانبخش با مجوز بیمه مرکزی در بیمه دی به بهرهبرداری رسیده است تا در صورت مرگ مغزی افراد، هزینهای بابت جبران به خانوادههای آن اعطا شود. ما در بیمه دی با افتخار مسئولیت اجتماعی خود را به جامعه اعلام میکنیم و بسیار خوشحالیم که در کنار انجمن اهدای عضو ایرانیان هستیم.»
این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد
بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.