تسلا برای مدیریت شکایت‌های خطاب به ایلان ماسک در توییتر، نیروی جدید استخدام می‌کند – دیجیتال مارک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، مسئولیت‌های زیادی برعهده دارد؛ با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد پشتیبانی از مشتریان تسلا در توییتر قرار نیست از‌این‌پس یکی از این مسئولیت‌ها باشد. بر‌اساس گزارش خبرگزاری انگجت،‌ تسلا به‌تازگی فرایند استخدام نیروهای دورکار جدیدی را آغاز کرده است. این نیروهای جدید وظایف مشخصی برعهده دارند که یکی از آن‌ها مدیریت شکایاتی است که مردم در توییتر خطاب به ایلان ماسک مطرح می‌کنند.

یکی از مسئولیت‌های متخصص پشتیبانی واحد انرژی تسلا موسوم ‌به Tesla Energy، رفع گلایه‌مندی‌ها یا انتقال آن‌ها به مدیران خود است. همچنین بر‌اساس متن فراخوان شغلی، این افراد باید به اختلافاتی در شبکه‌های اجتماعی رسیدگی کنند که مبتنی‌بر تفکر انتقادی هستند و مستقیما مدیرعامل تسلا را خطاب قرار می‌دهند.

سال گذشته، تسلا تصمیم گرفت بخش روابط‌عمومی را کنار بگذارد و بر‌اساس جزئیات اعلام‌شده در بخش توضیحات فراخوان شغلی جدید، متخصصان پشتیبانی اکنون خط‌مقدم و چهره‌ی برند تسلا محسوب می‌شوند.

مقاله‌ی مرتبط:

ماسک جزو معدود مدیران بزرگ صنعت فناوری است که در توییتر مستقیما به سؤالات مشتریان و شکایت‌های آن‌ها پاسخ می‌دهد. این خصوصیت ایلان ماسک در نگاه اول تحسین‌برانگیز است؛ اما او تاکنون بارها حرف‌هایی در توییتر مطرح کرده است که شاید مطرح‌نکردنش بهتر می‌بود.  

دیدگاه شما کاربران دیجیتال مارک درباره‌ی این خبر چیست؟

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه