تعداد فعال‌سازی بیشتر گوشی‌های سامسونگ در مقابل وفاداری بیشتر کاربران اپل برای سه ماهه اول ۲۰۱۸ در دیجیتال مارک

بر اساس برآوردهای CIRP، سامسونگ در تعداد فعال‌سازی گوشی هوشمند در سه‌ماهه‌ی اول سال‌ ۲۰۱۸ به رتبه اول دست پیدا کرده است.

از ابتدای ماه ژانویه تا آخر مارس، دو شرکت اپل و سامسونگ به آمار و ارقام جالبی دست پیدا کرده‌اند. سامسونگ توانست به رتبه اول تعداد دستگاه فعال‌شده در این بازه دست پیدا کند. ۳۹ درصد از تمامی فعال‌سازی‌ها در آمریکا مربوط به سامسونگ و ۳۱ درصد متعلق به اپل است. برای مقایسه باید اشاره‌ کنیم که در پایان تعطیلات سال ۲۰۱۷، اپل توانسته بود آمار فعال‌سازی خود را به ۴۰ درصد برساند.

البته CIRP معتقد است که این تعداد فعال‌سازی و رشد سامسونگ مربوط به رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است. اگر به میزان وفاداری کاربران گوشی هوشمند نگاهی داشته باشیم، آمار به نفع اپل تمام خواهد شد. بیش از ۹۰ درصد وفاداری، بیشترین آمار اپل در سال گذشته است. جامعه آماری در نظر گرفته‌شده برای این نظرسنجی بسیار بزرگ نیست و نمی‌توان به‌صورت کامل به آن استناد داشت؛ اما به‌خوبی نشان‌دهنده میزان تمایل بازار به برندها است.

به نظر شما چرا اپل به میزان وفاداری بیشتری نسبت به گذشته دست پیدا کرده است؟

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



admin
ارسال دیدگاه