نسخه‌ای از سری شیائومی می ۱۰ با پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G به بازار هند عرضه می‌شود در دیجیتال مارک

یکی از مقامات بلندپایه شیائومی به نام مانو کومار جین در تیزر اخیر شرکت چینی حضور داشته و در مورد گوشی هوشمند شیائومی می ۱۰i مدل ۵G صحبت کرد. آنچه محصول جدید شیائومی را از دیگر مدل‌های سری می ۱۰ متمایز می‌سازد برخورداری آن از تراشه جدید و همچنین حسگری توانمندتر برای دوربین اصلی است.

طبق گزارشی که رسانه معتبر GSMArena منتشر کرده است، شیائومی می ۱۰i مدل ۵G برای بازار هند آماده می‌‌شود و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G شده است. علاوه بر آن، حسگر دوربین اصلی نیز تغییر یافته و از مدلی جدید با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. شیائومی در نظر دارد مدل جدید گوشی هوشمند سری می ۱۰ را در ۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی ۹۹) روانه بازار هند کند. 

شیائومی اولین شرکتی محسوب می‌شود که در گوشی هوشمند خود از دوربینی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی (ISOCELL HMX) استفاده کرد. بااین‌حال، مقام ارشد شرکت چینی در تیزر تبلیغاتی گفت که حسگر جدیدتری در شیائومی می ۱۰i مدل ۵G استفاده خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که کدام حسگر در دوربین اصلی شیائومی می ۱۰i مدل ۵G استفاده خواهد شد؛ اما می‌توان حدس زد که منظور مقام ارشد شیائومی، حسگر HM2 باشد.

سامسونگ حسگر ISOCELL HM2 را در ماه سپتامبر معرفی کرد که نسبت به مدل پیشین با ارتقای سخت‌افزاری و بهبود عملکردی نسبتا مطلوبی همراه است. تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G نیز در بازه زمانی مشابه با حسگر HM2 رونمایی شد. حال، شیائومی می ۱۰i مدل ۵G به بازار خواهد آمد تا میزان هردو قطعه ذکر شده باشد.

با وجود اینکه شیائومی می ۱۰i مدل ۵G را می‌توان از خانواده سری می ۱۰ نام برد؛ اما بر مبنای شیائومی ردمی ۹ پرو مدل ۵G طراحی شده و به مرحله تولید انبوه رسیده است. درواقع شیائومی می ۱۰i مدل ۵G از صفحه‌نمایشی ۶/۶۷ اینچی با پنل IPS LCD استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز رسیده و قادر به پشتیبانی از HDR10 خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

ظرفیت باتری شیائومی می ۱۰i مدل ۵G برابر با ۴،۸۲۰ میلی‌آمپرساعت است و امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی (به‌صورت اتصال به شارژر با کابل) وجود دارد. متاسفانه مشخص نیست که آیا شیائومی محصول جدید خود را روانه بازارهای دیگر دنیا نیز خواهد کرد یا خیر.

بااین‌حال، شیائومی می ۱۰i مدل ۵G می‌تواند برای بازار رو به رشد و پرسود هند بسیار مناسب باشد. آمارهای منتشرشده نشان می‌دهد که کاربران هندی علاقه بیشتری به خرید محصولات مقرون به‌صرفه دارند و پرچم‌داران گران‌قیمت با استقبال کمتری روبه‌رو می‌شوند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپبررسی نوت بوکخرید ایسوس یا لنووراهنمای خرید اپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه