برخلاف هاچبکهای شهری هیوندای شامل ولوستر و i30 که در مدل N لاین مجهز به پیشرانه تقویتشده و تجهیزات فنی اختصاصی هستند؛ قوای محرک توسان N لاین تفاوتی با نمونههای استاندارد ندارد. برای این خودرو نیز، موتور ۱/۶ لیتر توروبوشارژ با قدرتهای ۱۵۰ و ۱۸۰ اسببخار، تولید خواهد شد. همچنین، نسخه دیزل هیبرید ۱۳۶ اسببخار، هیبریدی ۲۳۰ اسببخار و پلاگین هیبرید ۲۶۵ اسببخار نیز وجود دارد که همگی دارای موتور ۱/۶ لیتر هستند.
از معدود تفاوتهای توسان N لاین با مدل استاندارد، میتوان به سیستم تعلیق اشاره کرد که همراه سیستم مدیریت الکترونیک فنربندی، مانور خودرو در شرایط مختلف را بهبود و حس اسپرت توسان N لاین را افزایش میدهد. مهندسان هیوندای ادعا میکنند، توسان N لاین در شرایط رانندگی عادی و مود نرمال، مشابه مدل استاندارد است اما هنگامی که در حالت اسپرت استفاده شود، تجربهای متفاوت با تعادل بهتر ارائه میدهد.
فراتر از مباحث فنی، توسان N لاین با ظاهر جذابتر و جوانپسندتر، جلب توجه میکند. رینگهای ۱۹ اینچ، اگزوزهای دوگانه و کیت بدنه، مختص این خودرو هستند. همچنین ترکیب رنگهای اختصاصی برای توسان N لاین، مثل خاکستری روشن با سقف سیاه نیز وجود خواهد داشت.
در فضای داخلی، تفاوت چندانی بین توسان N لاین و مدل استاندارد وجود ندارد. خط دوخت و بعضی جزئیات، قرمز رنگ هستند؛ درحالیکه پوشش چرم صندلیها مرغوبتر است و عبارت N-line در قسمتهای مختلف کابین دیده میشود.
این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد
بررسی تخصصی لپ تاپبررسی نوت بوکخرید ایسوس یا لنووراهنمای خرید اپ تاپ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.