آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو با تمرکز بر دوربین و تراشه کرین ۹۸۰ معرفی شدند – دیجیتال مارک

آنر لحظاتی پیش در جریان رویدادی در شهر لندن از دو گوشی آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو را به جهانیان معرفی کرد.

شهر لندن از ساعتی پیش میزبان مراسم رونمایی از دو عضو جدید خانواده‌ی آنر بود؛ آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو دو نماینده‌ی جدید برند آنر به‌عنوان زیر مجموعه‌ی گروه هواوی با محوریت دوربین روانه‌ی بازار خواهند شد. هواوی همانند آنر ۲۰ ویو در این گوشی نیز از حفره در نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده کرده است. در بحث طراحی طبق انتظار شاهد استفاده از شیشه و فلز در هر دو گوشی هستیم و رنگ‌های خاص بار دیگر امضای گوشی‌ این شرکت چینی است. 

پردازنده‌ی ۷ نانومتری کرین ۹۸۰ با ۸ هسته‌ وظیفه‌ی پردازش‌های گوشی را بر عهده دارد. آنر ۲۰ پرو به‌عنوان مدل بالارده‌تر به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است؛ مدل معمولی نیز به ترتیب با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ بازار می‌شود. طبق انتظار آنر از اندروید ۹ پای و رابط کاربری Magic 2.1 برای محصولات جدید و بالارده‌ی خود بهره گرفته است. آنر نسخه‌ی سوم قابلیت GPU Turbo را نیز برای اجرای روان‌تر بازی‌ها در دل هر دو گوشی جدیدش قرار داده است.

honor 20 / آنر ۲۰

آنر ۲۰ به نمایشگری ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن +FHD و حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. چینی‌ها از سه دوربین در پشت دستگاه بهره گرفته‌اند؛ حسگر اصلی و ۴۸ مگاپیکسلی ساخت سونی را لنزی با گشودگی f/1.8 همراهی می‌کند که متاسفانه خبری از لرزشگیر اپتیکال در آن نیست. دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دیگر مواردی هستند که در مشخصات فنی آنر ۲۰ به چشم می‌خورند. 

honor 20 / آنر ۲۰

آنر حسگر اثر انگشت آنر ۲۰ را درکنار دستگاه قرار داده است و جک ۳.۵ میلی‌متری را از ساخته‌ی جدید خود حذف کرده است. باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه به‌لطف شارژ سریع ۲۲.۵ واتی سوپر شارژ تنها در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می‌شود. قیمت گوشی آنر ۲۰ پرو طبق اعلام سازنده ۵۰۰ یورو خواهد بود ولی هنوز زمان دقیقی برای عرضه اعلام نشده است.

آنر ۲۰ پرو نیز با نمایشگر ۶.۲۶ اینچی LCD مشابه با برادرش تولید شده است و تفاوتی در حسگر دوربین سلفی و طراحی جلوی دستگاه دیده نمی‌شود. آنر از ورق گرافن برای خنک‌سازی تراشه در این مدل استفاده کرده است. باتری نسخه‌ی پرو ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انتخاب شده و همانند برادر ارزان‌تر تنها به ۳۰ دقیقه زمان برای شارژ شدن ۵۰ درصد از ظرفیت خود نیاز دارد. قیمت این گوشی نیز طبق اعلام آنر ۶۰۰ یورو خواهد بود. 

آنر ۲۰ پرو / honor 20 pro

حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده شده در این گوشی از نوع IMX586 است؛‌ این حسگر ۱/۲ اینچی بوده و پیکسل‌هایی با ابعاد ۰.۸ میکرومتر دارد؛ برخلاف مدل پایه لنز این مدل به هر دو نوع لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی مجهز شده است. گشودگی f/1.4 برای لنز این حسگر انتخاب شده که کمترین مقداری است که در دنیای گوشی‌های موبایل شاهد آن بوده‌ایم؛ طبق اعلام آنر این لنز باعث افزایش ۶۰ درصدی رسیدن نور (نسبت به لنزی با f/1.8) به حسگر شده است.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه