اخبار زنده؛ فورد F-150 لایتنینگ، ارزان‌ترین وانت برقی اندازه بزرگ جهان معرفی شد در دیجیتال مارک

اخبار زنده دیجیتال مارک را در امروز پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ اینجا بخوانید. اگر می‌خواهید زودتر از همه از جدیدترین اخبار حوزه‌های تکنولوژی، علمی و خودرو مطلع شوید، این صفحه را دنبال کنید.


۸:۰۹

فورد F-150 لایتنینگ، ارزان‌ترین وانت برقی اندازه بزرگ جهان معرفی شد

پیکاپ فورد F-150

وانت پیکاپ تمام الکتریکی فورد لایتنینگ، آستانه قیمت ۴۰ هزار دلار دارد. این محصول، شعاع حرکتی ۴۸۰ کیلومتر و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۴٫۴ ثانیه فراهم می‌کند.


۷:۳۰

روزشمار؛ پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۲۰ می ۲۰۲۱

  • اولین پردواز انفرادی از فراز اقیانوس اطلس: در ۲۰ می ۱۹۲۷، چارلز لیندبرگ با یک هواپیمای «Spirit of St. Louis» به‌منظور ثبت نخستین پرواز انفرادی تاریخی بر فراز اقیانوس اطلس، از میدان رزولت در نیویورک بلند شد. وی ۳۳٫۵ ساعت بعد به فرانسه رسید.
  • خاتمه یافتن ادغام مایکروسافت و اینتوئت: چنین روزی در سال ۱۹۹۵، مایکروسافت و اینتوئت (Intuit) توافق کردند که ادغام برنامه‌ریزی‌شده خود را به‌منظور جلوگیری از اتهام نقض قوانین ضد انحصاری وزارت دادگستری‌، خاتمه دهند. در طی سه سال، مایکروسافت به مبارزه علیه تحقیقات فدرال درباره تسلط در بازار نرم‌افزار رایانه شخصی ادامه داد. شرکت بیل گیتس در ابتدا در اکتبر ۱۹۹۴ با معامله‌ای به ارزش تقریبی ۲ میلیارد دلار توافق کرده بود که Intuit را به دست آورد، اما پس از آغاز تحقیقات وزارت دادگستری مبنی بر تسلط بیش از حد مایکروسافت در بازار نرم‌افزار، این طرح را رها کرد.

۷:۲۰

اخبار روز گذشته را می‌توانید از اینجا مرور کنید

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپبررسی نوت بوکخرید ایسوس یا لنووراهنمای خرید اپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه