اخبار زنده؛ یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ در دیجیتال مارک

اخبار زنده دیجیتال مارک را در امروز یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ اینجا بخوانید. اگر می‌خواهید زودتر از همه از جدیدترین اخبار حوزه‌های تکنولوژی، علمی و خودرو مطلع شوید، این صفحه را دنبال کنید.


۷:۵۰

خودرو رسمی پاپ واتیکان و رئیس جمهور امریکا، الکتریکی خواهد شد

تصویر پاپ فرانسیس در کنار اتومبیل لامبورگینی

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دستور تعویض کادیلاک بیست با یک سدان لوکس الکتریکی را به تیم تشریفات خود داده است. همچنین، شرکت خودروسازی فیسکر نیز به‌زودی یک کراس‌اور الکتریکی مخصوص پاپ واتیکان تولید خواهد کرد که دارای اتاقک شیشه‌ای است.


۷:۴۰

طرح مفهومی آئودی برای ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی معرفی شد

ایستگاه شارژ برقی شرکت آئودی

سال آینده، ایستگاه‌های شارژ آئودی در اروپا افتتاح خواهند شد. این طرح، شامل چند درگاه شارژ سریع خودروهای الکتریکی و محلی برای استراحت رانندگان خواهد بود.


۷:۳۰

روزشمار؛ یک‌شنبه ۲ خرداد اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۲۳ می ۲۰۲۱

  • رونمایی از زبان برنامه‌نویسی جاوا و مرورگر هات جاوا: در ۲۳ می ۱۹۹۴، سان‌مایکروسیستم برنامه‌های جدید خود، جاوا (Java) و هات جاوا (HotJava) را به‌طور رسمی در کنوانسیون SunWorld 95 رونمایی کرد. جاوا به‌عنوان یک زبان برنامه‌نویسی توصیف شد که همراه‌با مرورگر وب موسوم به هات جاوا، بهترین سیستم‌عامل جهانی را به جامعه آنلاین ارائه می‌داد. مفهوم این برنامه‌ها طراحی یک زبان برنامه‌نویسی بود که برنامه‌های آن با هر نوع سیستم‌عامل در اختیار کاربر قرار گیرد و مشکلات ترجمه بین مکینتاش، رایانه‌های سازگار با IBM و دستگاه‌های مبتنی بر یونیکس برطرف شود.
  • اکران فیلم ترسناک The Shining: چنین روزی در سال ۱۹۸۰، فیلم ترسناک The Shining (درخشش)، به کارگردانی استنلی کوبریک، با بازی جک نیکلسون و شلی دوال، براساس کتاب استیون کینگ در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شد.

۷:۲۰

اخبار روز گذشته را می‌توانید از اینجا مرور کنید

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکدیجیتال مارک برترین فروشگاه اینترنتیفروش لپ تاپقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه