انویدیا در صدر فهرست برترین شرکت‌های فناوری برای کارکردن در سال ۲۰۲۱ در دیجیتال مارک

گلس‌دور (Glassdoor) سالانه فهرست بهترین شرکت‌های دنیا برای کارکردن را منتشر می‌کند و به‌تازگی فهرست مربوط به سال ۲۰۲۱ را نیز منتشر کرده است. به‌نوشته‌ی خبرگزاری تک‌کرانچ، فهرست ۱۰ شرکت برتر حوزه‌ی فناوری را استخراج کرده است که به کسب‌و‌کارهای بزرگ دارای بیش از هزار نفر کارمند متعلق هستند. به‌علاوه، بهترین شرکت‌های فناوری دنیا را فهرست کرده است که ابعاد متوسط و کوچک دارند.

رتبه‌بندی کسب‌و‌کارهای بزرگ دارای بیش از هزار نفر کارمند در فهرست، براساس بازخوردهای کارمندان شرکت‌ها انجام شده است. کارمندان ازطریق پنلی که گلس‌دور د‌راختیارشان قرار می‌دهد، براساس معیارهایی نظیر مدیرعامل، فرصت‌های شغلی، دستمزد و پاداش، فرهنگ و ارزش‌ها و تعادل زندگی و کار، به شرکتشان امتیاز می‌دهند. به‌منظور قرار‌گرفتن در فهرست کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک‌ومتوسط، هر کارفرما حداقل به ۷۵ امتیاز مختلف در هر بخش از محیط کار نیاز دارد.

درادامه، فهرست شرکت‌های فناوری‌محور برتر آمریکایی برای کارکردن را مشاهده کنید. در جدول زیر، رتبه‌ی نهایی هر شرکت در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر به‌همراه میانگین امتیازِ داده‌شده‌ی کارمندان را نیز مشاهده می‌کنید.

بهترین شرکت‌های فناوری‌محور برای کارکردن در سال ۲۰۲۱ از نگاه Glassdoor
ردیفنام شرکترتبه در بین ۱۰۰ شرکت برترمیانگین امتیاز داده‌شده‌ی کارمندان
۱Nvidia۲۴٫۵
۲HubSpot۴۴٫۵
۳Google۶۴٫۵
۴Microsoft۹۴٫۵
۵Facebook۱۱۴٫۴
۶LinkedIn۱۳۴٫۴
۷DocuSign ۱۵۴٫۴
۸KnowBe4۱۶۴٫۴
۹Salesforce۱۷۴٫۴
۱۰RingCentral ۱۸۴٫۴

در فهرست زیر نیز، بهترین استارتاپ‌های فناوری‌محور برای کارکردن در سال ۲۰۲۱ را مشاهده می‌کنید. نام این استارتاپ‌ها از فهرست کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط گلس‌دور برداشته شده است. 

بهترین استارتاپ‌های فناوری‌محور برای کارکردن در سال ۲۰۲۱ از نگاه Glassdoor
ردیفنام شرکترتبه در بین ۱۰۰ استارتاپ برترمیانگین امتیاز داده‌شده‌ی کارمندان
۱Ike ۳۴٫۹
۲Harness۶۴٫۹
۳Lendio ۸۴٫۹
۴Jobot ۹۴٫۹
۵Lower ۱۰۴٫۹
۶Orchard ۱۶۴٫۸
۷SimplrFlex ۱۷۴٫۸
۸Flockjay ۲۱۴٫۸
۹Wonolo ۲۴۴٫۸
۱۰Thrasio ۲۷۴٫۸

در نظر داشته باشید Asana که در رتبه‌ی چهاردهم برترین شرکت‌ها قرار گرفته بود، از فهرست بالا حذف شده است؛ زیرا شرکت سهامی عام محسوب می‌شود. Ping Identity نیز از فهرست حذف شده است؛ زیرا تقریبا هزار نفر کارمند دارد و عملا از مرحله‌ی استارتاپ‌بودن خارج شده است. 

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپبررسی نوت بوکخرید ایسوس یا لنووراهنمای خرید اپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه