ایسر لپ‌ تاپ ConceptD 7 مجهز به کارت گرافیک Quadro RTX 5000 را معرفی کرد

ایسر در نمایشگاه کامپیوتکس از نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود با برند ConceptD رونمایی کرد که با تمرکز بر کاربری حرفه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند.

ایسر در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ از زیربرندی جدید در محصولات خود رونمایی کرد. ConceptD نام خانواده‌ی جدید لپ‌تاپ‌های این شرکت خواهد بود و ConceptD 7 به‌عنوان اولین عضو خانواده در کامپیوتکس امسال رونمایی شد. ایسر با لپ‌تاپ جدید مجهز به جدیدترین کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX 5000، کاربران حرفه‌ای همچون طراحات گرافیک و مهندسان را هدف قرار داده است.

لپ‌تاپ ایسر ConceptD 7

لپ‌تاپ حرفه‌ای جدید ایسر در ابعاد ۱۵/۶ اینچی با پنل IPS و رزولوشن UHD روانه‌ی بازار می‌شود. این نمایشگر با تاییدیه‌ی PANTONE خطای میانگین Delta-E کمتر از ۲ را به کاربر ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی نسل نهم اینتل Core i7 و کارت گرافیک حرفه‌ای RTX 5000 از مشخصات دیگر محصول جدید ایسر هستند که قابلیت ویرایش ویدئو تا رزولوشن ۸K را به کاربر می‌دهند.

لپ‌تاپ ایسر ConceptD 7

ایسر در محصول جدید خود با وجود استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین سخت‌افزار، روی وزن پایین و نازکی لپ‌تاپ تمرکز ویژه‌‌ای کرده است. ضخامت لپ‌تاپ جدید ایسر ۱۷/۹ میلی‌متر و وزن آن ۲/۱ کیلوگرم اعلام شده است. درنتیجه جابه‌جایی این لپ‌تاپ حرفه‌ای آن‌چنان برای کاربران دشوار نخواهد بود.

لپ‌تاپ ایسر ConceptD 7

از قابلیت‌های دیگر لپ‌تاپ ConceptD 7 ایسر می‌توان به اتصال تاندربولت ۳ و پورت مینی دیسپلی اشاره کرد که قابلیت اتصال حداکثر سه نمایشگر یکی با رزولوشن ۵K و دو عدد با رزولوشن ۸K را به کاربر می‌دهد. اطلاعاتی در مورد مشخصات دقیق‌تر و قیمت لپ‌تاپ ایسر منتشر نشده است. ConceptD به‌عنوان زیربرندی جدید از سوی ایسر شناخته خواهد شد و در آینده کامپیوترهای دسکتاپ، لپ‌تاپ و نمایشگرهای بیشتری با این برند معرفی می‌شوند.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : ایسوسبررسی تخصصی موبایلجعبه گشایی لپ تاپفروش لپ تاپفروش موبایلقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپنقد و بررسی موبایل
admin
ارسال دیدگاه