تنظیمات صفحه نمایش ١٢٠ هرتزی وان پلاس ۸ پرو فاش شد – دیجیتال مارک

تصویری از تنظیمات صفحه‌نمایش ١٢٠ هرتزی گوشی وان‌پلاس ۸ پرو منتشر شده؛ در این تصویر حفره‌ی دوربین سلفی گوشی به‌خوبی مشخص است.

شایعات و اطلاعات منتشر شده از گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو جدیداً بیشتر شده‌اند. اطلاعاتی که به‌تازگی فاش شده جزئیات خاصی را از دو گوشی وان‌پلاس فاش نمی‌کند؛ اما چیزی را نشان می‌دهد که تاکنون ندیده بودیم.

مقاله‌های مرتبط:

می‌دانیم که وان‌پلاس قصد استفاده از پنل AMOLED با نرخ نوسازی بالاتر از ١٢٠ هرتز را برای گوشی وان‌پلاس ٨ پرو دارد. حالا به لطف تصویر منتشر شده توسط True-Tech.net، می‌توانیم نگاهی به تنظیمات صفحه‌نمایش جدید بیندازیم.

تصویر منتشر شده تنظیمات صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی وان‌پلاس ۸ پرو را نشان می‌دهد؛ چیزی که شرکت قبلا در چند تیزر آن را برای گوشی آتی خود تأیید کرده بود. صفحه‌نمایش مذکور محتوا را در ١٢٠ هرتز، ٩٠ هرتز (مانند گوشی‌های سال ٢٠١٩ وان‌پلاس) و همچنین استاندارد ۶٠ هرتزی نمایش می‌دهد.

تنظیمات صفحه نمایش وان پلاس 8 پرو

نکته‌ای که این گزارش نسبت به تائید آن احتیاط می‌کند این است که وان‌پلاس ٨ پرو حتی قادر به نمایش محتوای ١٢٠ هرتزی در بالاتر از وضوح +Full HD است. پیش‌بینی می‌شود که پنل وان‌پلاس ٨ پرو از نوع +QHD باشد. همان‌طور که قبلا در رندر های سه‌بعدی دیده می‌شد، بالای صفحه‌نمایش دوربین سلفی، درون حفره‌ای جای گرفته است. وان‌پلاس قصد دارد امسال دوربین سلفی پاپ‌آپ را کنار بگذارد.

وان پلاس ۸ پرو (تصویر سمت راست)، وان پلاس ۸ لایت (تصویر وسط) و وان پلاس ۸ (تصویر چپ)

شایعه شده که وان‌پلاس امسال سه مدل گوشی استاندارد لایت و پرو عرضه می‌کند اما فقط نسخه‌ی آخر دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی است.

هنوز هیچ سخنی در مورد عرضه‌ی خانواده‌ی وان‌پلاس ٨ گفته نشده است. امیدواریم که در رویداد MWC اخبار بیشتری از این سه گوشی بشنویم.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه