دل اولین لپ تاپ گیمینگ خود را با پردازنده AMD Ryzen معرفی کرد

دل لپ‌تاپ جدید گیمینگ سری G5 خود را با سخت‌افزار AMD در CES 2020 رونمایی کرد که امکانات پیشرفته‌ای در آن به‌چشم می‌خورد.

مقاله‌های مرتبط:

دل نسخه‌ی جدید و ویژه‌ای از سری لپ‌تاپ‌های G5 خود را معرفی کرد. لپ‌تاپ جدید G5 15 Special Edition از پردازنده جدید AMD برخوردار است و پردازنده‌ی جدید Renoir-H و کارت گرافیک Radeon RX 5600M آن عملکرد چشمگیری ارائه خواهد کرد. این لپ‌تاپ دل به نمایشگر ۱۴۴ هرتز FHD سازگار با فناوری FreeSync مجهز است و بدون شک تصاویری با کیفیت و دقیق را به‌نمایش خواهد گذاشت. درواقع، این لپ‌تاپ با وجود پردازنده AMD Ryzen و پردازنده گرافیکی Radeon RX 5600M، قدرت فراوانی ارائه خواهد کرد و امکانات خوبی در‌زمینه‌ی گیمینگ به‌ارمغان می‌آورد.

لپ تاپ دل

مشخصات زیادی از لپ‌تاپ جدید سری G5 ارائه نشده؛ اما می‌توان به حافظه M.2 SSD با ظرفیت حداکثر یک ترابایت و هارددیسک دو ترابایتی اشاره کرد. پردازنده و کارت گرافیک این لپ‌تاپ با استفاده از AMD SmartShift عملکرد را بهینه‌سازی می‌کنند. درواقع با استفاده از Smartshift، لپ‌تاپ می‌تواند درصورت لزوم بین CPU و GPU قدرت را تغییر دهد. Dell G5 15 SE همچنین از کلیدهای Game Shift برای تنظیمات بازی بهره می‌برد که می‌تواند عملکرد بازی را افزایش دهد.

لپ تاپ دل

صفحه‌کلید لپ‌تاپ جدید دل گزینه‌ای برای تنظیمات RGB با WASD دارد. همچنین، باتری ۶۸ وات‌ساعتی آن برای استفاده‌ی طولانی مدت مناسب خواهد بود. درنهایت باید گفت لپ‌تاپ Dell G5 15 SE در آوریل ۲۰۲۰ و با قیمت ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپبررسی تخصصی موبایلدیجیتال مارکفروش موبایلقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپنقد و بررسی موبایل
admin
ارسال دیدگاه