سوپراسپرت مخصوص پیست لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو EVO2 معرفی شد در دیجیتال مارک

جمله‌ی «زمان پرواز می‌کند» ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما وقتی بدانید که لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو (Huracan Super Trofeo) نزدیک به هفت سال پیش رونمایی شد، این جمله معنی می‌یابد. لامبورگینی حدود سه سال بعد نسخه EVO خودروی سوپراسپرت V10 خود را برای پیست معرفی کرد و هم‌اکنون این خودرو که در مسابقات قهرمانی اختصاصی سوپر تروفئو شرکت می‌کند، به‌روزرسانی دوم را به دست می‌آورد.

نمای جلو سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو اوو2 / Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO2

به گزارش موتوروان، این نسخه که هوراکان سوپر تروفئو ایوو۲ (Huracan Super Trofeo EVO2) نامیده می‌شود، توسط بخش اتومبیل‌رانی لامبورگینی ساخته شده است و از فصل ۲۰۲۲ رقابت خود را در مسابقات سوپر تروفئو آغاز خواهد کرد. اولویت اصلی در هنگام توسعه‌ی این سوپراسپرت، تنظیم دقیق آیرودینامیک بود تا بدنه آن حتی از آنچه در شرایط کنونی بود، صاف‌تر و صیقلی‌تر شود. چراغ‌های LED باریک‌تری در جلو و عقب نصب شده‌اند، که کاملاً با تم طراحی ۶ ضلعی این برند هم‌خوانی دارند.

لبه اسپویلر جلو با پره‌های فیبر کربنی ادغام می‌شود تا ارتباط بصری با سوپر تروفئو امولوگاتا (Super Trofeo Omologata)، نسخه نهایی مدل جاده‌ای لامبورگینی هوراکان که هم‌اکنون به‌دنبال ثبت رکورد در پیست نوربرگ‌رینگ است، ایجاد کند. ورودی‌های هوای تازه توسعه یافته حتی بیشتر از قبل جریان هوا را بهینه می‌کنند و بال عقب فیبر کربنی نیز به هوراکان سوپر تروفئو EVO2 برجستگی خاصی می‌بخشد. اگر از نزدیک به قاب اطراف چراغ‌های عقب نگاه کنید، کمی الهام از مدل قدیمی لامبورگینی کونتاچ خواهید دید.

نمای عقب سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو اوو2 / Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO2

هوراکان سوپر تروفئو EVO2 قابلیت‌هایی بیش از بسته آیرودینامیکی اصلاح شده دارد، زیرا لامبورگینی اسکوادرا کورسه نیز تغییراتی در پنل‌های بدنه ایجاد کرده است. به‌عنوان مثال، مواد پلاستیکی با فیبر کربن برای پنل قسمت‌های جانبی و قطعات ضمیمه در عقب جایگزین شده‌اند. گل‌گیرهای عقب هم‌اکنون به‌صورت یکپارچه ساخته شده‌اند و شامل بخشی از اسپویلر جانبی می‌شود تا سطح صاف‌تری ایجاد کند.

مقاله‌های مرتبط:

زیر چرخ‌های جلو، دیسک‌های فولادی با اندازه ۳۹۰ میلی‌متر یا ۱۰ میلی‌متر بیشتر از هوراکان Evo قرار دارند. همچنین کالیپرها اصلاح شده و دارای لنت‌هایی با سطح بیشتر برای عملکرد بهتر ترمز هستند. پیشرانه قدرتمند ۵/۲ لیتری تنفس طبیعی خورجینی ۱۰ سیلندر همچنان ۶۱۲ اسب‌بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته به چرخ‌های عقب می‌فرستد.

لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو EVO2 در مرحله دوم سری Super Trofeo Europe در لو کاستله فرانسه در پیست پل ریکارد در تاریخ ۲۸ مه به نمایش در خواهد آمد. قیمت این خودروی سوپراسپرت در بازار اروپا بدون احتساب مالیات از ۳۰۶،۰۰۰ دلار (۲۵۰،۰۰۰ یورو) آغاز می‌شود. کسانی که نسخه Evo را دارند، می‌توانند از اوایل سال آینده کیت تبدیل به نسخه‌ی EVO2 را دریافت کنند.

نمای جانبی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو اوو2 / Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO2

از زمان معرفی هوراکان سوپر تروفئو در سال ۲۰۱۴، لامبورگینی بیش از ۴۰۰ دستگاه از این خودرو ساخته است و اسکوادرا کورسه معتقد است که معرفی EVO2 باعث محبوبیت این خودروی مسابقه‌ای می‌شود تا طی چند سال تعداد آن به ۵۰۰ دستگاه برسد.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکفروش لپ تاپقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه