لنوو IdeaPad Creator 5 را با پردازنده نسل ۱۰ برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرد

لنوو لپ‌تاپ IdeaPad Creator 5 را در جریان CES با درایورهای استودیو انویدیا با قیمت معقول برای کاربران حرفه‌ای با معرفی کرد.

لنوو در کنار Yoga Creator 7 محصولات دیگری را برای تولیدکنندگان محتوا به CES 2020 آورده است که IdeaPad Creator 5 یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. لنوو از این لپ‌‌تاپ به‌عنوان محصولی با عملکرد سریع و قیمت معقول یاد می‌کند؛ همچون یوگا کریتر ۷، آیدیاپد کریتر ۵ نیز کاربران تولیدکننده محتوا و حرفه‌ای را هدف قرار داده است. این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی به پنلی IPS مجهز شده است که با نسبت تصویر رایج ۱۶ به ۹ با پوشش مات روانه‌ی بازار می‌شود؛ این پنل FHD طبق اعلام لنوو ۱۰۰ درصد فضای رنگی AdobeRGB را پوشش می‌دهد.

IdeaPad Creator 5

این لپ‌تاپ لنوو نیز با پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل و کارت گرافیک‌های انودیا با درایورهای استودیو عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان امکان سفارش این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 و حافظه SSD از نوع PCIe تا ظرفیت یک ترابایت را نیز خواهند داشت. این لپ‌تاپ ۲.۲ کیلوگرمی تا ۸ ساعت شارژدهی می‌کند و خوشبختانه همچون برادر خود از سری یوگا از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. 

Yoga Creator 7 و IdeaPad Creator 5 هر دو از نمایشگرهایی با پشتیبانی از فضای رنگی گسترده بهره می‌برند که باتوجه به هدف قرار دادن تولیدکنندگان محتوا قابل‌پیش‌بینی بود. همچنین IdeaPad Creator 5 همچون برادر خود از کیبورد سایز کامل با اعداد بهره می‌برد. همچنین این لپ‌تاپ‌ها از فناوری Q-Control و خنک‌سازی هوشمند لنوو برای ایجاد تعادل در مصرف باتری و عملکرد بهره می‌برند. همانند دیگر محصولات جدید این روزها شاهد پشتیبانی از الکسا نیز هستیم. 

IdeaPad Creator 5

باتوجه به تصاویر منتشر شده از این محصول، شاهد دو درگاه USB نوع A، یک درگاه UBS نوع C، جک هدفون، خروجی HDMI و درگاه اترنت هستیم. در اطلاعات منشتر شده، موردی مبنی بر پشتیبانی از ویندوز هلو در IdeaPad Creator 5 به چشم نمی‌خورد. لنوو هنوز زمان دقیق و قیمت این محصول را رسانه‌ای نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ برای عرضه درنظر گرفته شده است.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : ایسوسبررسی تخصصی لپ تاپبررسی تخصصی موبایلجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکفروش لپ تاپفروش موبایلقروشگاه اینترنتیلنوو
admin
ارسال دیدگاه