مک لارن ۷۶۵LT با تیونینگ نویتک معرفی شد در دیجیتال مارک

مک‌لارن ۷۶۵LT میراث ۶۷۵LT را ادامه داد؛ درحالی‌که پیش‌زمینه‌ای برای ساخت اَبَرخودرو مسابقه‌ای ۷۲۰S شد. پیشرانه‌ی چهارلیتری تویین‌توربو مک‌لارن ۷۶۵LT قوی‌تر از پیشرانه‌ی ۷۲۰S است؛ اما برای جلب رضایت نویتک (Novitec) کافی نبود. این شرکت تیونینگ خودرو و خدمات پس از فروش آلمانی در زمینه‌ی اصلاح و تقویت اَبَرخودروها درمقایسه‌با بسیاری از سازندگان بسیار بهتر عمل می‌کند. این شرکت جادوی خود را روی یکی از اَبَرخودروهای جدید مک‌لارن پیاده کرد و بدین‌ترتیب هم پیشرفت‌های بصری و هم پیشرفت‌های عمده‌ای در عملکرد به آن افزود.

نمای جلو مک لارن 765LT / McLaren 765LT با تیونینگ نویتک / Novitec

به‌گزارش موتوروان، نویتک سه مرحله تقویت و اصلاح مختلف را برای مک‌لارن ۷۶۵LT ارائه می‌دهد؛ اگرچه قدرتمندترین مرحله Performance Stage ۲ است. واحد کنترل الکترونیکی N-Tronic این شرکت جرقه و تزریق سوخت پیشرانه را تعدیل و کنترل فشار الکترونیکی را اصلاح می‌کند تا خروجی پیشرانه را به ۸۵۵ اسب‌بخار قدرت و ۸۹۸ نیوتن‌متر گشتاور افزایش دهد. نیروی اضافی پیشرانه‌ی این اَبَرخودرو باعث می‌شود تا در زمان ۲/۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتربرساعت و در ۶/۵ ثانیه به سرعت دویست کیلومتربرساعت دست یابد. حداکثر سرعت خودرو بیش از ۳۳۰ کیلومتربرساعت (۲۰۵ مایل‌برساعت)، یعنی سریع‌‌تر از مک‌لارن ۷۲۰S با ۳۴۰ کیلومتربرساعت است.

مقاله‌های مرتبط:

بهبود صدای پیشرانه‌ی مک‌لارن ۷۶۵LT ازطریق افزودن سیستم اگزوز Inconel نویتک انجام می‌شود که مشتریان می‌توانند با آب‌کاری روکش طلای ۹۹۹ آن را بیشتر بهبود بخشند. این شرکت رینگ‌های آلیاژی ۲۰ و ۲۱ اینچی LT ساخت MC2 را با لاستیک‌های فوسن (Vossen) پوشاند که در ۷۲ رنگ مختلف با روکش براق یا صیقلی موجود است. فنرهای اسپرت نویتک حدود ۲۰ میلی‌متر ارتفاع سواری را کاهش می‌دهند و این کار مرکز ثقل خودرو را کاهش می‌دهد که کمتر از ۱،۳۵۰ کیلوگرم (۲،۹۷۶ پوند) وزن دارد. 

نمای بالا مک لارن 765LT / McLaren 765LT با تیونینگ نویتک / Novitec

نویتک ارتقای عملکرد را با تعداد زیادی بهبود بصری همراه می‌کند که بیشتر آن‌ها استفاده از فیبرکربن برای قطعات بدنه را شامل می‌شود. قطعات آیرودینامیکی به‌روزرسانی‌شده افزونه‌های کربنی برای چراغ‌های جلو، پنل‌های محافظ بدنه‌ی فیبرکربنی، ورودی‌های هوا، بادگیر سقفی، کاپوت، در صندوق عقب و… را دربر می‌گیرد. در داخل کابین، نویتک به مشتریان قدرت انتخاب «تقریبا بی‌حد‌و‌حصری» از انواع رنگ و چرم ظریف و آلکانترا ارائه می‌دهد.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکفروش لپ تاپقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه