می ۱۱ پرو (Mi 11 Pro) رونمایی شد + مشخصات فنی و قیمت و عکس در دیجیتال مارک

شیائومی همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بود، ساعاتی قبل مراسمی تحت عنوان Mega Launch برای رونمایی جدیدترین محصولاتش برگزار کرد. لی جون، مدیرعامل شیائومی، در ابتدای مراسمی که ساعاتی پیش برگزار شد به درآمدهای شرکت تحت مدیریتش در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد و گفت عرضه‌ی گوشی‌های شیائومی در سه‌ماهه‌ی پایانی سال گذشته‌ی میلادی افزایش پیدا کرده است. در ادامه‌ی مراسم شاهد معرفی محصولات جدید شرکت چینی بودیم. نخستین دستگاهی که در مراسم شیائومی معرفی شد، گوشی می ۱۱ پرو (Xiaomi Mi 11 Pro) بود. مدیرعامل شیائومی از می ۱۱ پرو به‌عنوان «پادشاه اندروید» یاد می‌کند و نگاهی به مشخصات گوشی نشان می‌دهد با دستگاهی سطح بالا طرف هستیم.

به‌نوشته‌ی GSMArena، در پنل جلویی می ۱۱ پرو از صفحه‌نمایش AMOLED با ابعاد ۶٫۸۱ اینچ استفاده شده که در چهار طرف خمیدگی دارد و محتوا را با وضوح QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به‌نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش همچنین از استاندارد دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و محتوا را به‌شکلی سرزنده نمایش می‌دهد. شیائومی از حضور شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس روی نمایشگر می ۱۱ پرو خبر می‌دهد. گوریلا گلس ویکتوس که سال گذشته‌ی میلادی معرفی شد، مقاوم‌ترین شیشه‌ی کورنینگ محسوب می‌شود. شیائومی همچنین می‌گوید می ۱۱ پرو به‌صورت پیش‌فرض با گلسی که از چهار طرف خمیده شده و با صفحه‌نمایش سازگاری کاملی دارد عرضه می‌شود (این گلس روی صفحه‌نمایش نصب شده است). گوشی رده‌بالای جدید شیائومی همچنین از اسپیکر دوگانه‌ی استریو استفاده می‌کند که توسط هارمن کاردن تقویت شده است. می ۱۱ پرو در بخش بالایی صفحه‌نمایش خود حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

شیائومی می ۱۱ پرو نخستین گوشی دنیا است که به حسگر رده‌بالای جدید ایزوسل GN2 سامسونگ مجهز می‌شود. حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مورد اشاره، ابعاد ۱/۱.۲ اینچی دارد که بسیار نزدیک به ابعاد حسگر دوربین‌های دیجیتالی است. ابعاد ۱/۱.۲ اینچی، ایزوسل GN2 را به بزرگ‌ترین حسگر تصویر به‌کاررفته در گوشی‌های هوشمند تا به امروز تبدیل می‌کند. 

این مقاله در حال به‌روزرسانی است…

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکفروش لپ تاپقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه