نسخه پایدار اندروید ۱۰ هم‌اکنون برای سری گلکسی اس ۱۰ در دسترس است – دیجیتال مارک

نسخه‌ی پایدار One Ui 2.0 بر پایه‌ی اندروید ۱۰، هم‌اکنون برای کاربران سری سامسونگ کلگسی اس ۱۰ در آلمان برای دانلود در دسترس است و به‌زودی برای دیگر مناطق عرضه خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

دیروز سامسونگ شروع به ارائه‌ی به‌روزرسانی پایدار One UI 2.0 برای سری گلکسی اس ۱۰ در آلمان کرد. در ابتدا فقط برای کسانی که جزو برنامه‌ی بودند و اکنون برای تمام گوشی‌های این کشور آماده‌ی دانلود است.

دارندگان گلکسی اس ۱۰ دریافت به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۰ را آغاز کرده‌اند که حجم آن کمی بیش از ۱/۹ گیگابایت است؛ همچنین همراه‌با آن به‌روزرسانی بسته‌ی امنیتی دسامبر نیز ارائه می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که مناطق بیشتری به‌زودی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

وان یو آی 2 سامسونگ / Samsung One UI 2

برای افرادی که خارج از آلمان زندگی می‌کنند و نمی‌توانند صبر کنند، سایت SamMobile فریم‌ور هر سه نسخه‌ی گلکسی اس ۱۰ را در سایت خود قرار داده‌ که می‌توان اقدام به دانلود آن‌ها کرد. اگر نحوه‌ی فلش کردن گوشی‌های اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰e را می‌دانید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام به دریافت به‌روزرسانی کنید.

به خاطر داشته باشید که همیشه بهتر است قبل از به‌روزرسانی دستی سیستم‌عامل، از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید که اگر دقت نکنید ممکن است به دستگاهتان آسیب وارد شود.

گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰e، گلکسی اس ۱۰ پلاس

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی موبایلخرید اینترنتی موبایلفروشگاه موبایل دیجیتال مارکمعرفی برترین گوشی های موبایلموبایل اپل
admin
ارسال دیدگاه