گوشی هوشمند گلکسی J6 Prime؛ میان رده ای به رنگ قرمز

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Prime با رنگ های جدیدی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند با نام تجاری SM-J610F به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. البته این امکان وجود دارد که در برخی از کشورها این گوشی موبایل با نام گلکسی J6 Plus روانه بازار فروش شود. سامسونگ قصد دارد میان رده جدید خود را با رنگ های بسیار هیجان انگیز و امکانات بسیار خوب روانه بازار فروش کرده و شرایط بسیار خوبی را برای فروشگاه های خود فراهم کند.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 PRIME با چه رنگ هایی روانه بازار فروش می شود

کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد میان رده جدید خود را با سه رنگ روانه بازار فروش کند. این شرکت کره ای رنگ های مشکی، خاکستری و قرمز را برای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Prime انتخاب کرده است. رنگ قرمز کمی در این گوشی هوشمند غیر طبیعی است زیرا تاکنون سامسونگ از این رنگ برای میان رده های خود استفاده نکرده و به نظر می رسد این رنگ را در تعداد محدودتری روانه بازار فروش کند.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 PRIME چه ویژگی های خواهد داشت؟

شاید جالب ترین موضوع در مشخصات سخت افزاری این میان رده، استفاده از پنل صفحه نمایش ال سی دی به جای سوپرآمولد است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش شش اینچی را برای کاربران مهیا می کند که مانند گوشی های پرچمدار این برند حاشیه های بسیار کمی خواهد داشت.

به نظر می رسد کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش ال سی دی روانه بازار فروش کرده تا در بخش های دیگر قدرتنمایی کند. این گوشی هوشمند دارای دو لنز دوربین اصلی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است. کمپانی کره ای سامسونگ شرایط بسیار خوبی را برای این میان رده انتخاب کرده و مدتی پیش با همین ساختار در گوشی هوشمند گلکسی جی ۸ بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Prime دارای دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت است و برخلاف میان رده های هوآوی خبری از تشخیص چهره نیست. این کمپانی کره ای هنوز نوع پردازنده خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد باید شاهد پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ برای این میان رده باشیم.

رم نرم افزاری سه و چهار گیگابایتی برای این میان رده انتخاب شده و با حافظه داخلی های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در اختیار علاقه مندان این برند قرار می گیرد. سامسونگ که میان رده خود را برای رقابت با برندهای چینی آماده کرده، در این مدل از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری برای قدرتنمایی در این بخش استفاده کرده است.

مهرنوش غفاریان
ارسال دیدگاه