گوگل اولین فروشگاه فیزیکی خود را در نیویورک افتتاح خواهد کرد در دیجیتال مارک

به گزارش Theverge، گوگل اعلام کرده است که تابستان امسال اولین فروشگاه خرده‌فروشی فیزیکی خود را در نیویورک راه‌اندازی خواهد کرد.

فروشگاه جدید در محله‌ی چلسی منهتن نزدیک دفتر مرکزی نیویورک این شرکت واقع خواهد شد. قرار است در فروشگاه گوگل محصولات مختلفی ازجمله گوشی‌های پیکسل، دستگاه‌های خانه هوشمند نست (Nest)، پیکسل بوکس (Pixelbooks)، ساعت هوشمند فیت بیت (Fitbit) و سایر موارد در معرض نمایش قرار گیرد و به ‌فروش برسد. افزون‌بر‌این مشتریان می‌توانند محصولات را از طریق فروشگاه‌ آنلاین گوگل سفارش دهند و در محل فروشگاه تحویل بگیرند.

مقاله‌ی مرتبط:

گوگل پیش‌ازاین فروشگاه‌های کوچک و غرفه‌های موقت را برای فروش محصولات خود آزمایش کرده است؛ اما اکنون تصمیم جدی برای حضور فیزیکی و ایجاد فضای خرده‌فروشی دارد و به‌نظر می‌رسد گوگل برای راه‌اندازی فروشگاه خود از ایده‌های اپل نیز استفاده خواهد کرد.

گوگل در ادامه اعلام کرد در زمان کنونی به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا تمام اقدامات بهداشتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد. این اقدامات شامل محدودکردن تعداد مشتری، نظافت منظم فروشگاه و الزام استفاده از ماسک، رعایت فاصه‌ی اجتماعی و استفاده از ضدعفونی کننده‌ی دست هنگام حضور در فروشگاه است.

گوگل هنوز اعلام نکرده است که تصمیمی برای گسترش فروشگاه فیزیکی دارد یا خیر؛ اما اگر موفق شود، احتمالا فروشگاه چلسی اولین فروشگاه رسمی خواهد بود و در سایر نقاط گسترش خواهد یافت.

این مطالب صرفا از سایت zoomit کپی برداری شده است و جنبه اموزشی دارد



کلیدواژه : بررسی تخصصی لپ تاپجعبه گشایی لپ تاپدیجیتال مارکفروش لپ تاپقروشگاه اینترنتینقد و بررسی لپ تاپ
admin
ارسال دیدگاه